tekst alternatywny


Koło Błogosławieństwa - funkcja pozwala nam wytworzyć dodatkowy buff procentowy na podstawie nabytych funkcji z uniwersytetu. Im wyższe statystyki na uniwersytecie tym buff jest oczywiście korzystniejszy.
Każde losowanie kosztuje nas 2.000 szafirów. Ilość kręceń zależy oczywiście od szczęścia, to takie trochę koło fortuny, jednak % pnie się w górę z każdym kręceniem. 
Można wytworzyć buff do 50%.
Codziennie o 5 rano cały buff jest resetowany i jeśli chcemy na nowo używać funkcji należy zrobić buffa od nowa.





Żeby odpalić funkcję klikamy na koło błogosławieństwa (rys. powyżej) i zaczynamy swój los (rys. niżej):



Na moje 50% wykorzystałam z 8.000 szafirków. Korzyść jaka wpłynęła mi to np. atak bronią wzrósł mi o około 500, czyli jest to jak najbardziej opłacalna funkcja :). Jednak nie pozostawiajcie swoich statystyk podstawowych w tyle na rzecz buffa. Trzeba je również w dalszym ciągu rozwijać. A na bardzo wysokich lv waleczność może wzrosnąć nawet o kilka tysięcy waleczności!

Udostępnij

Autor Finduilas

Cześć, z tej strony Karola, w LO znana jako Drizzt :). Uwielbiam pomagać i staram się to robić w sposób jak najbardziej rzetelny. Czasami jednak nie potrafię, przez co czuję rozczarowanie. Wynika to z faktu, że moja wiedza jest jednak pod wieloma względami ograniczona. W tym blogu staram się dzielić swoim doświadczeniem oraz wykonuję szerokie opisy funkcji z gry, a jeżeli czas na to pozwala to również wzmianki o eventach.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

3 komentarze :

  1. 8000 szafirów? Czyli masz to po 4 kręceniach? Bo jedno kosztuje 2 tysie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wtedy miałam takie szczęście ale nie zawsze takie szczęście bywa, bo dzisiaj przykładowo wydałam 20k szafirków żeby 50% zrobić :)

      Usuń
  2. Dlaczego jak zakręciłam kołem to moja waleczność spadła? Jestem zdruzgotana :c

    OdpowiedzUsuń