tekst alternatywny

Magiczna Dusza jest rozgrywką dzięki której możemy uzyskać elementy do nauki oraz ulepszania run. Początkowo otrzymujemy jeden bezpłatny czołg, który pojawia się przed główną bramą naszego miasta. Biorąc udział w wojnach czołgów mamy również szansę na podniesienie lv naszego pojazdu wówczas zostają odblokowane następne czołgi po osiągnięciu wymaganego lv czołgu.


Czas otwarcia: wtorek, czwartek, sobota, niedziela o godzinie 19:00
Wymagania: od 35 lv


Podstawowe informacje:
-) gracze mogą tworzyc czterosobową drużynę lub rozpocząć indywidualnie;
-) po rozpoczęciu gracze poruszają się na polu bitwy walcząc przeciwko innej drużynie, ułatwiają przy tym pewne umiejętności, które możemy uzyskać bezpośrednio na polu;
-) można brać udział tylko raz.
-) każda wyprawa na wojnę daje nam 200 expa do levelowania czołgu, wartość ta jest niezmienna.


Cel:
-) gracze zadają obrażenia czołgom grupy przeciwnej w celu uzyskania jak najwyższej liczby punktów, za jedno zniszczenie pojazdu przeciwnika otrzymujemy 800 pkt. Bitwa kończy się gdy różnica między drużynami osiągnie 10.000 pkt, bezpośrednio w chwili zakończenia rozgrywki lub jeśli któraś z drużyn opuści pole bitwy.
Uwaga: jeśli gracze nie wykonują żadnych ruchów zostają po chwili wyrzuceni, nie otrzymują nagrody końcowej, natomiast grupa przeciwna, która była aktywna może zostać również wyrzucona, ale za to z nagrodami.
-) gracze u których pojazd został zniszczony reaktywuje się na nowo po 30 sekundach.
-) po jakimś czasie na polu bitwy pojawia się boss za którego również otrzymujemy punkty, jeśli zadajemy mu obrażenia lub też całkowicie go niszcząc. Boss ten wymierza również ataki na pojazdy graczy używając przy tym skillów obszarowych.


Opis broni:

Na polu bitwy pojawiają się skrzynki z dodatkową bronią jaką możemy użyć. Pobieranie trwa 2 sekundy. Jeżeli przeciwnik z drużyny przeciwnej zaatakuje nas, nie możemy wówczas zebrać skrzynki.

Atak podstawowy - zadaje 100% obrażeń.
Czas oczekiwania: 3s; liczba użyć: nielimitowana

Odbryzg korozji - zadaje 120% obrażeń, cel traci dodatkowo 50 hp co 3 s, trwa poprzez 12 s.
Czas oczekiwania: 5s; liczba użyć: 20

 Ukłucie szczelinujące - zadaje 180% obrażeń na docelowy obszar, zmniejsza prędkość pojazdu o 50%
Czas oczekiwania: 5s; liczba użyć: 10
 Laserowe strzelanie - zadaje 180% obrażeń.
Czas oczekiwania: 1s; liczba użyć: 20
Gorejący wybuch - zadaje 200% obrażeń na docelowy obszar.
Czas oczekiwania: 5s; liczba użyć: 10
 Centralne zniszczenie - zadaje 150% obrażeń, 50% szans na ogłuszenie.
Czas oczekiwania: 3s; liczba użyć: 20

Piorun - zadaje 200% obrażeń wszystkim pojazdom grupy przeciwnej
Czas trwania: 1s; liczba użyć: nieograniczony do momentu zniszczenia pojazdu posiadającego broń




Opis buffów:


 Tarcza - zmniejszenie obrażeń o 1500 przez 30s.
Błogosławieństwo bogini - przywraca żywotność o 1500.
Przyspieszenie - zwiększenie prędkości ruchu pojazdu o 3 przez 10s.






Opis czołgów:

Widmo krwiożercze (1 lv)
Żywotność: 5.000
Atak: 100
Odporność: 50
Prędkość ruchu: 7




Bonus powyższego pojazdu: Pochłanianie krwi - Podczas ataku 10% szans na przywrócenie żywotności o ilość odpowiadającej 50% doznawanych obrażeń.



Gniewny grzmot (6 lv)
Żywotność: 6.000
Atak: 150
Odporność: 50
Prędkość ruchu: 8





Bonus powyższego pojazdu: Cios - Podczas ataku 10% szans na zadanie dodatkowych 50% obrażeń.


Wilk (10 lv)
Żywotność: 6.500
Atak: 170
Odporność: 60
Prędkość ruchu: 8
[Możemy uzyskać wcześniej jeśli Technika M. Duszy wynosi 365, opłata: 1.000 diaxów]

Bonus powyższego pojazdu: Unieruchomienie - Podczas ataku 10% szans na ogłuszenie na 3s.



Psotny Duszek (13 lv)
Żywotność: 7.000
Atak: 190
Odporność: 60
Prędkość ruchu: 8
[Możemy uzyskać wcześniej jeśli Technika M. Duszy wynosi 915, opłata: 1.000 diaxów]

Bonus powyższego pojazdu: Unieruchomienie - Podczas ataku 15% szans na ogłuszenie na 3s.





Dodatkowe informacje:




Legenda z rys. powyżej:

Niebieski -  podstawowe atrybuty naszego obecnego pojazdu.
Czerwony - atrybuty, które wynikają z poziomu naszej Magicznej Duszy, są dodawane do statystyk podstawowych parametrów danego czołgu.
Zielony - technika M. Duszy, która jest zależna od poziomu pojazdu. Dzięki niej możemy uzyskać pewne pojazdy wcześniej uiszczając opłatę w postaci diamentów.
Fioletowy - przedstawia poziom M. Duszy.


Ze statystycznego punktu widzenia
Do podstawowych atrybutów naszego pojazdu będą dodawane poniższe korzyści, które razem się sumują.



Nagrody:

Za pokonanie bossa:
-) na polu bitwy pojawia się 8 skrzyń, jedynie w jednej z nich znajduje się skill Piorun, który zadaje 200% obrażeń wszystkim pojazdom grupy przeciwnej; czas trwania: 1s; liczba użyć: nieograniczony do momentu zniszczenia pojazdu posiadającego broń.
-) jeżeli gracz, który posiada Piorun został zniszczony, na polu wówczas pojawiają się na nowo skrzynki, tym samym kolejna osoba ma szansę zyskać skill, zawsze wyświetlany jest komunikat, kto otrzymuje taką broń. Gracz, który uprzednio zyskał Piorun ma szansę zdobyć go na nowo pod warunkiem, że skończy się jego czas oczekiwania.

Za zwycięstwo na rozgrywce:
-) Skrzynia zwycięstwa (mamy szansę otrzymania określonej liczby kamieni runicznych lub jedną, wybraną runę: runa krwawienia, runa odnowienia), 200 expa do levelowania czołgu, punkty technologii M. Duszy.

Za porażkę na rozgrywce:
-) Skrzynia porażki (mamy szansę otrzymania określonej liczby kamieni runicznych), 200 expa do levelowania czołgu, punkty technologii M. Duszy.

Nagrody indywidualne:

1 miejsce - diamentowy dar kamieni runy
2 miejsce - złoty dar kamieni runy
3 miejsce - srebrny dar kamieni runy
4 miejsce - brązowy dar kamieni runy
5 miejsce - żelazny dar kamieni runy
6-8 miejsce - 1 dar kamieni runy

W zależności od uzyskanego miejsca w rankingu otrzymujemy określoną liczbę kamieni runicznych potrzebnych do ulepszania run. 
Udostępnij

Autor Finduilas

Cześć, z tej strony Karola, w LO znana jako Drizzt :). Uwielbiam pomagać i staram się to robić w sposób jak najbardziej rzetelny. Czasami jednak nie potrafię, przez co czuję rozczarowanie. Wynika to z faktu, że moja wiedza jest jednak pod wieloma względami ograniczona. W tym blogu staram się dzielić swoim doświadczeniem oraz wykonuję szerokie opisy funkcji z gry, a jeżeli czas na to pozwala to również wzmianki o eventach.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

2 komentarze :

  1. przepraszam bardzo ale czas rozpoczecia wojny czolgow zaczyna sie o 19:00 w dni bez wojen gildii. chyba ze sie cos zmieniło :)

    Ramza

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej, kiedyś było o 20 godzinie i nie zmieniłam jeszcze :), dzięki za przypomnienie

      Usuń