tekst alternatywny

Baszta Prób to kampania specjalna wieloosobowa, która składa się z 24 pięter. W baszcie mogą wziąć udział 4 osoby. Walka zostanie rozpoczęta poprzez uruchomienie Posłańca Próby. Mierzymy się na każdym piętrze z bossem. Nie istnieją przerwy pomiędzy piętrami, wobec tego należy wcześniej się przygotować.
Wymagany lv: 46+





Nagrody

Każdy gracz otrzyma nagrody w oparciu o wynik zaliczonych pięter. Za każde jedno piętro otrzymujemy 300.000 doświadczenia oraz skrzynię próby.


Losowo ze skrzyni możemy uzyskać:
-) Klejnot mroku x2
-) Diamenty związane x1
-) Szafiry 10.000
-) Szczątki krzyku mody x1
-) Kamień powodzenia lv 9 x1
-) Krzyk mody x1

Losową nagrodą również jest możliwość pojawienia się grabieżcy (złoty goblin) w trakcie walk z bossami, który jest zawsze z tyłu za bossem. Zabicie go sprawia, że otrzymujemy jeden dodatkowy, losowy buff.


Buffy

Tarcza Strażnika - otrzymywane obrażenia zmniejszają się o 90%, czas trwania: 3 rundy.

Uwielbienie Życia - odnawia 50% maksymalnej ilości HP postaci.
Pułapka Wściekłości - zwiększenie zadawanych obrażeń o 200%, czas trwania: 3 rundy.
Święta Nirwana - odradzanie siebie lub losowo innego gracza.



Istnieje również możliwość zakupu większej ilości buffów, jednak są one płatne za diamenty zwykłe lub diamenty związane. Klikamy przed rozpoczęciem na Baszta Prób (znajduje się z prawej na górze), a następnie możemy dokonać zakupu.


Koszt
Tarcza Strażnika: 20 diamentów
Uwielbienie Życia: 20 diamentów
Pułapka Wściekłości: 20 diamentów
Święta Nirwana: 50 diamentów


Likwidacja negatywnego buffa na piętrach 3-5

Bossy na piętrach od 3 do 5 na ostatnim pasku ich życia nakładają na graczy Klątwę. Buff ten Sprawia, że obrażenia, które my otrzymujemy później, zwiększają się o 40%. Klątwa z każdym bossem będzie się stopniowała jeżeli nie będzie usunięty raz po raz ostatni pasek. Czyli, jeżeli będziemy mieli nałożony 3 stopień klątwy, wówczas obrażenia, które otrzymujemy zwiększą się do 120%. To sprawia, że na kolejnych piętrach nasze HP o wiele szybciej spada. Istnieje jednak sposób by pominąć klątwę. Należy sprawić, aby boss w ostatnim pasku w żaden sposób nas nie zaatakował. Najlepiej usunąć ten pasek używając Strzały Skrytobójcy (strzelec), Błyskawiczny Atak lub Błyskawiczny Atak Ciągły (wojownik), oczywiście z nałożeniem buffu Pułapka Wściekłości.
Jeżeli jeszcze jesteśmy za słabi na dane piętro, aby jedna osoba potrafiła cały pasek usunąć, mogą oczywiście dwie osoby lub trzy używać tych skillów. Trzeba również pamiętać o tym, że te skille należy włączać równocześnie. Bo jeżeli dwie osoby mają usunąć ostatni pasek, nie może skill w żaden sposób przeskoczyć, ponieważ boss ma szansę na swoją rundę i na swój atak, co kończy się nałożeniem klątwy. Dlatego też, bardzo kluczowa jest komunikacja pomiędzy graczami, aby móc umówić się kto kiedy co robi.
Udostępnij

Autor Finduilas

Cześć, z tej strony Karola, w LO znana jako Drizzt :). Uwielbiam pomagać i staram się to robić w sposób jak najbardziej rzetelny. Czasami jednak nie potrafię, przez co czuję rozczarowanie. Wynika to z faktu, że moja wiedza jest jednak pod wieloma względami ograniczona. W tym blogu staram się dzielić swoim doświadczeniem oraz wykonuję szerokie opisy funkcji z gry, a jeżeli czas na to pozwala to również wzmianki o eventach.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

1 komentarze :

  1. Do tego na pietrze 7 uwalenie ostatniego paska spowoduje zamrozenie nas... aby "przezyc" bosa na 9-tym pietrze trzeba z puapek i S walnac w perwszej rundzie aby jak najwiecej mu hp zabrac... (pierwsza runda nie ma odbicia) a potem leczyc i bic bez skili... a na nastepnych pietrzach mag musi miec oczyszczanie

    OdpowiedzUsuń