tekst alternatywny

Zaawansowana Astrologia daje możliwość nałożenia na otwory astrologii błogosławieństwo, które podnosi jakość gwiazd. Funkcję odblokowujemy po ukończeniu 80 lv oraz otworzeniu funkcji Awans Profesji. Każda ranga profesji poświęci nam jeden slot.

Aby móc ulepszyć otwór astralny klikamy na strzałkę. Otwiera nam się interfejs w którym możemy podnosić błogosławieństwo. Jedno kliknięcie kosztuje 1 milion złota i podnosi nam 1 punkt fortuny.


Każdy poziom efektu podnosi błogosławieństwo o 1%. Ilość potrzebnych punktów fortuny na każdy poziom opisałam w poniższej tabeli.



Poziom Punkty Fortuny Efekt Horoskopu
0 lv domyślny +0%
1 lv 10 +1%
2 lv 16 +2%
3 lv 54 +3%
4 lv 128 +4%
5 lv 250 +5%
6 lv 432 +6%
7 lv 686 +7%
8 lv 1024 +8%
9 lv 2000 +9%
10 lv - +10%

Nowe gwiazdy

Zaawansowana astrologia to również nowe gwiazdy. Dotarły do nas dwa rodzaje nowych gwiazd:

 Duch Bliźnięta - atak fizyczny, przebicie
 Duch Ryby - atak magiczny, przebicie
 Skupione Uderzenie - atak magiczny, przebicie
Atak Gniewu - atak fizyczny, przebicie




Czerwone kupimy za 45.000 pkt astralnych, natomiast złote za 30.000 pkt. Chcąc umieścić nową gwiazdę w pierwszej kolejności musimy wykonać zadanie: Astrologia 5000 razy (dodatkowo otrzymamy za ukończenie 400.000 złota oraz 2 miliony doświadczenia). Zadanie te otwiera nam zupełnie nowe gniazdo w astrologii i dopiero tam możemy umieścić naszą nową gwiazdę. Awans profesji absolutnie nie ma związku z tymi gwiazdami. Wystarczy osiągnąć 60 lv. Drugi slot natomiast odblokowuje się po otworzeniu funkcji Awans Profesji na 80 lv.
Nowe gwiazdy są gwiazdami złożonymi. Można bezpiecznie je trzymać przy Baranie lub Koziorożcu. Wszystkie statystyki zostaną zsumowane.

Notka: Wartość przebicia obniża prawdopodobieństwo wykonania uniku przez przeciwnika.

Udostępnij

Autor Unknown

Cześć, z tej strony Karola, w LO znana jako Drizzt :). Uwielbiam pomagać i staram się to robić w sposób jak najbardziej rzetelny. Czasami jednak nie potrafię, przez co czuję rozczarowanie. Wynika to z faktu, że moja wiedza jest jednak pod wieloma względami ograniczona. W tym blogu staram się dzielić swoim doświadczeniem oraz wykonuję szerokie opisy funkcji z gry, a jeżeli czas na to pozwala to również wzmianki o eventach.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

3 komentarze :

  1. Ciekawy post, w ogóle dobrze, że prowadzisz ten blog, wiele graczy może się wzmocnić dzięki Twoim wskazówkom. Mam jednak jeden komentarz, co do posta o magu, w którym mówiłaś, że jesteś przeciwniczką ataku krytycznego. Jeśli chodzi o mnie to mam właśnie strzelca i promień prawa. Uważam, że widmo jest lepsze, ale dla graczy tak do 70 lvl. Dużo magów zmienia dopiero przy 80 levelu - wchłania widmo w strzelca. Bo po prostu powyżej 70 lvl ma się już ok. 90 k waleczności (jak nie więcej) i np. z duszka jak się bije to lepiej jest zadac wiecej obrazen jak wyjdzie ten atak krytyczny, bo z widmem jest cienko czasami. Według mnie to po prostu zależy od tego na jakim levelu ma się te gwiazdy (strzelec i promień prawa) i od waleczności postaci. Jak ma się już nawet strzelca na 7 lvl to magowi bez duszka prawie kazdy użyty skill wchodzi z krytykiem. Z duszka niestety nie zawsze. U maga z obszarowych skilli ze strzelcem bardzo często wchodzi krytyk. Dlatego wg mnie mag i strzelec na strzelcu, a wojownik na widmie. Napisałem ten komentarz pod tym postem, ponieważ tam ten był już dawno i pomyślałem, że tylko pod najnowszym zobaczysz. Chciałbym poznać Twoją opinię na temat tego, co tu napisałem, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Soor i Oluni założyli obie gwiazdy na przebicie tzn i na atak magią + przebicie i atak fizyczny + przebicie. Wiesz coś o tym aby przebicia się kumulowały? Wtedy byłby sens założenia obu tych gwiazd. I druga kwestia przebicie to chyba obniżenie odporności przeciwnika, a nie zmniejszenie szansy na unik....mam rację ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przebicie to zmniejszenie szansy przeciwnika na wykonanie uniku, więc jak dla mnie jest sens noszenia obu gwiazd

      Usuń