tekst alternatywny
Mściciele - po osiągnięciu 50 lv, gracze nabywają umiejętność przywołania Mścicieli. Istnieje 6 rodzajów, gdzie każdy z nich ma swój żywioł: Elis - woda, Faun Pan- wiatr, Apollo - światło, Amazon - ogień, Hades - mrok, Gaia - elektryczność. W zależności od rodzaju, gracze zyskują dodatkowe HP i pasywne bonusy z aktywnego Mściciela. Maksymalnie można mieć 6 Mścicieli.


Zdobywanie Mścicieli

Aby zdobyć Mściciela, należy przejść do Miasta Niebios, a następnie udać się na Wyspę Duszy Mścicieli. Wyświetli nam się wówczas pierwsze piętro, gdzie wszędzie zbierają się Mściciele Elis, na drugim piętrze natomiast są Mściciele Pan (przechodzi się przez całą mapkę aby dojść do portalu, który zabierze nas na następne piętro). Jeżeli zaczniemy je zabijać, zdobywamy przy tym esencje. Za zabicie Elisy mamy esencje wody, natomiast za zabicie Panów zdobywamy (analogicznie wg żywiołu) esencje wiatru. Zdarzy się również, że może obyć się bez walki i wówczas esencja trafia od razu do plecaka.

1 piętro - Elis
2 piętro - Faun Pan
3 piętro - Amazon
4 piętro - Gaia



Do zdobycia jednego Mściciela, należy uzbierać 60 esencji. Jeżeli już to zrobimy, udajemy się następnie do punktu wymiany.

Esencje:

Esencja wiatru - do wymiany Faun Pana, otrzymujemy Kule pieczęci duszy Mściciela wiatru
Esencja wody - do wymiany Elis, otrzymujemy Kulę pieczęci duszy Mściciela wody


Esencja ognia - do wymiany Amazona, otrzymujemy Kulę pieczęci duszy Mściciela ognia
Esencja prądu - do wymiany Gai, otrzymujemy Kulę pieczęci duszy Mściciela prądu





Kule Pieczęci:



Może również zdarzyć się sytuacja, że bezpośrednio po walce zamiast Esencji wpadnie nam Kula do plecaka. Po uzyskaniu należy ją otworzyć.



Levelowanie Mścicieli

Jeżeli Mściciel jest aktywowany, może on zdobywać razem z graczem expa. Należy jednak pamiętać o tym, że w jednym czasie możemy używać tylko jednego. Czyli wówczas bierzemy sylpha do boju i robimy razem z nim wszystkie zadania. Tak jak Mścicielom rośnie level, zdobywają przy tym punkty potencjału do statystyk, które muszą następnie być przypisywane ręcznie. Kilka punktów jest przypisywanych automatycznie gdy zyskuje nowy level. Przypisane punkty potencjału podwyższają waleczność naszego sylpha. Możemy również zresetować punkty, jeżeli chcemy je poukładać inaczej, to kosztuje wówczas 100 diamentów związanych (lub zwykłych).



Pamiętajmy o tym, że Elisa jest odpowiednikiem maga czyli szkolimy inteligencję, pancerz oraz wytrzymałość, natomiast Faun Pan jest odpowiednikiem woja, wobec tego szkolimy siłę, pancerz i wytrzymałość. 


Kule Skupienia

Kula Skupienia

Istnieją dwa rodzaje wzmocnień za pomocą kul skupienia - wzmocnienie pojedyncze i wzmocnienie maksymalne. Zwykłe pochłania jedną kule, maksymalne natomiast 50.
Z wykorzystaniem kul mamy szansę podwyższyć statystyki naszych Mścicieli. Wzmocnienie jednak jest losowe. Nie jest tak jak w przypadku rozdawania punktów potencjału, gdzie można rozdać punkty ręcznie. Kule skupienia wzmacniają jeden konkretny parametr automatycznie.



W jaki sposób zdobyć?
- po pierwsze areny Mścicieli przy tygodniowym rozliczeniu nagród
- po drugie za pomocą esencji

Robimy wszystko jak w pierwszym wątku, czyli zbieramy 60 esencji, zamieniamy je w punkcie wymiany, a następnie otwieramy Kulę Pieczęci tak by pojawiło się w interfejsie Mścicieli. Następnie przechodzimy do Mściciela, którego właśnie uzyskaliśmy po czym klikamy na kontrybucje. Po tym kroku wyskakuje nam komunikat, mówiący o tym, że mamy szansę zyskać 1-2 kule skupienia. Akceptujemy i kula bądź kule trafiają do plecaka, a wybrany przez nas Mściciel ulega zniszczeniu.




Awans Dusz

Kamień Wzrostu
Awans duszy Mścicieli to nic innego jak poprawa statystyk Sylfidów. Szkolimy jakość za pomocą  Kamieni Wzrostu. Jeden taki kamień daje nam 10 pkt fortuny. Dzięki temu możemy "levelować" jakość Sylfidów. Oznaczane jest to gwiazdkami oraz kolorami. Najmocniejszym kolorem jest kolor złoty i jest to maksymalna jakość Mściciela. W interfejsie mamy ukazaną pierwotną charakterystykę - czyli to co mamy aktualnie, oraz charakterystykę nową - czyli taką którą uzyskamy przy zdobyciu następnej gwiazdki albo koloru.
Kamienie Wzrostu możemy zdobyć wyłącznie na eventach specjalnych. Możemy jednak szkolić za pomocą diamentów klikając na dalej (zużywa 10 diamentów i daje nam 10 pkt fortuny = 1 awans) lub max awans (zużywa 500 diamentów i daje nam 500 pkt fortuny = 50 awansów)


W tabeli poniżej ukazałam wartości punktów fortuny jakie trzeba zdobyć, aby uzyskać kolejną gwiazdkę lub kolor. Czyli przykładowo jeśli mamy zielonego sylfa z jedną gwiazdką, potrzebujemy 100 pkt fortuny (10 kamieni wzrostu) aby zdobyć drugą gwiazdkę, natomiast jeśli chcemy mieć niebieskiego z zielonego o jednej gwiazdce, to wtedy potrzebujemy 1500 pkt fortuny (150 kamieni wzrostu).






Wchłonięcie Dusz

Mściciela można scalić z innym co by zyskać więcej doświadczenia. Wybieramy sobie więc Mściciela, którego chcemy ulepszyć wkładając w główny slot, a w drugi slot natomiast wkładamy takiego, którego chcemy "zniszczyć". Zniszczony Sylph odda 50% swojego pełnego expa do głównego Mściciela.
Proces ten jest ostateczny i nieodwracalny, więc wcześniej należy się upewnić czy dobrze umieściliśmy Mściciele, co by nie stracić np. dużo silniejszego.

Od aktualizacji 2.45 możliwe jest wchłonięcie 100% doświadczenia duszków używając przy tym 50 diamentów.

To czy Mściciel jest związany czy nie można naturalnie wchłonąć, jednak do tego są potrzebne czynniki:
- Sylphów musi być minimum 4 w interfejsie,
- Te które mają być użyte nie mogą w tym czasie medytować,
- Sylphy należy zdjąć z szyku aren Mścicieli i umieścić tam innego, który nie będzie ingerował w nasze wchłonięcie,
- przede wszystkim Mściciele wybrane przez nas muszą być w stanie spoczynku.







Medytacja

Mściciele mogą zostać umieszczeni na cokołach przy naszym Drzewie Wieków. Maksymalnie mogą medytować dwa równocześnie. Odbywają 12 godzinny cykl medytacji. W tym czasie nasi Mściciele zdobywają dodatkowe doświadczenie. Od czasu do czasu pojawiają się przy nich czerwone kule. Można wówczas pomóc przyjacielowi klikając na sylfa, to odda dodatkowego expa. Dzięki uzupełnianiu również zwiększa się natężenie przyjaźni. Doświadczenie zostanie uzyskane dopiero w momencie kiedy 12 godzinny cykl zostanie ukończony. Można oczywiście przerwać to w każdej chwili, jednak exp zostanie wtedy okrojony.




Przebudzenie Mściciela

W trakcie walki możemy uaktywnić naszego Mściciela, wówczas nasza postać zmienia się w niego i możemy używać wtedy skillów sylfida.
Mściciel może być uaktywniony przez nas wtedy kiedy wartość punktów przebudzenia wyniesie 3000. Klikamy na aktywuj i w tym czasie nasza postać przemienia się w Sylfida. W czasie walki sylfidem punkty przebudzenia spadają. Jeśli spadną do zera, automatycznie przemienia się w postać i na następne przebudzenie należy poczekać, aż na nowo wzrosną punkty.
W każdej chwili można również usunąć ten efekt. Niekoniecznie trzeba czekać, aż Mściciel sam przemieni się z powrotem w postać. Klikamy na usuń i wracamy do punktu wyjściowego.






Statystyki

Waleczność jest to moc jednostkowa, która opiera się na statystykach. Tak więc przykładowo wg tabeli 2 punkty pancerza dla Elisy to 4 punkty waleczności dla tego Mściciela. Opisuję również inne, ponieważ w przyszłości zyskamy kilka innych rodzajów sylphów.




Odporność na inne Sylphy




Skille

Istnieją trzy różne formy i 2 zestawy umiejętności Mścicieli, które wykorzystują w walce:

Aktywne
Mściciel używa aktywnych skillów raz na drugą rundę. Obrażenia zadawane przez sylfidy opierają się na wartościach ich statystyk. Ataki te są automatyczne (tak jak jednostek). Mściciele nigdy nie są celem. Ich HP jest dodawane do statystyk postaci. Gracz zyskuje pasywne korzyści aktywnego w danej chwili Mściciela.

Po przebudzeniu
Ataki Mścicieli są dodawane Ataku Magicznego oraz Fizycznego w oparciu o daną klasę postaci. Sylfid oraz postać dzielą razem jedną pulę żywotności. Jeżeli żywotność przebudzonego sylfida zeruje się, umiera również gracz.

Arena Mścicieli
Obrażenia zadawane przez Mściciela opierają się na wartościach jego statystyk, ataki są automatycznie i na podstawie kolejności zestawu umiejętności wybranych przez gracza są zadawane.


Sklep Mścicieli oraz nauka nowych skillów

W sklepie Mścicieli mamy możliwość zakupu dodatkowych skillów dla naszych Sylfidów. Cenowo waha się w granicach od 120 do 240 diamentów za jeden scroll. Możemy używać diamentów zarówno zwykłych jak i związanych. Scrolle te są do nauki nowych umiejętności.


Możemy również kupować scrolle bezpośrednio w intefejsie Duszy Mścicieli. Wyświetlają nam się tam umiejętności jakie aktualnie posiadamy i jakie możemy kupić nowe. Jeżeli chcemy dodać nowy skill to Mściciel musi mieć 55 lv.
Należy pamiętać o tym, aby zyskać nowy skill do czwartego slotu należy zaznaczyć opcję Zaawansowana Nauka (koszt: 200 diamentów). Tylko w ten sposób jest to możliwe. Jeśli nie użyjemy tej opcji, skill zostanie dodany poprzez zastąpienie losowego, który uzyskaliśmy wcześniej.




Wartości expa do zlevelowania

Kliknik aby powiększyć

Więcej o Mścicielach:
RYWALIZACJE DUSZY MŚCICIELI
DUSZA FAUN PAN
DUSZA ELIS
DUSZA APOLLO
DUSZA AMAZON
DUSZA GAIA
Udostępnij

Autor Finduilas

Cześć, z tej strony Karola, w LO znana jako Drizzt :). Uwielbiam pomagać i staram się to robić w sposób jak najbardziej rzetelny. Czasami jednak nie potrafię, przez co czuję rozczarowanie. Wynika to z faktu, że moja wiedza jest jednak pod wieloma względami ograniczona. W tym blogu staram się dzielić swoim doświadczeniem oraz wykonuję szerokie opisy funkcji z gry, a jeżeli czas na to pozwala to również wzmianki o eventach.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

79 komentarze :

  1. Czy na pewno po przerwaniu modłów Sylpha tracimy doświadczenie? Bo mi sie wydawało że wczoraj jak przerwałam to i tak wyskoczył komunikat o zdobytym exp?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mówisz? Aż sprawdzę, jak coś to zmienię :)

      Usuń
    2. Ano.. dostaje się expa, ale jest on bardzo okrojony :), poprawię

      Usuń
    3. DIritz co do modlow tak jest on okrojony bo jak bys ruszyl glowa to bys wiedzial ze danego dnia mozna zdobyc okreslona ilosc expa na duszku wiec jak mu przerwiesz to dostajesz tyle ile zdobyles do tej pory

      Usuń
    4. A Pan/Pani anonimowy/a gdyby ruszył/a głową, to po formie wypowiedzi zawartej w tekście zorientowałby/zorientowałaby się, że Drizzt to kobieta a nie mężczyzna.

      Usuń
  2. Jeżeli dusza mściciela jest związana to można ją jakoś odblokować?
    Czy też usunąć związanego sylpha albo wchłonąć go drugim sylphem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Związanie nie ma nic do rzeczy :). Potestowałam trochę i wysunęły mi się następujące wnioski: Muszą w interfejsie być minimum 4 sylfy, aby móc jeden z nich scalić z innym.
      Podczas scalania sylfy nie mogą medytować, należy wyjąć również wybrane sylfy do scalenia z szyku aren sylfów i należy jeszcze dać opcję na odpoczynek.
      W zasadzie dosyć istotna informacja i mogę dodać do postu.
      I to by było chyba na tyle. Po prostu 3 sylfów nie może być jeśli chce się scalić, musi być jeszcze jeden

      Usuń
  3. Wie ktoś czy mag powinien używać tego fauna? Bo zastanawia mnie jeśli on zadaje fizyczne obrażenie to nie lepszy dla woja ? Podobno po przemianie ataki się sumują, w takim wypadku mój atak fizycy do ataku fizycznego fauna? Czy źle to wszystko rozumiem :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak ja tak obserwuje te Mściciele to szczerze profesja, aż tak nie jest ważna. Jeśli Ci sporo brakuje powiedzmy czasu by wyleczyć (rozumiem, że magiem jesteś) np. na basztach to możesz na parę sekund włączyć elisę i jej leczenia użyć. Myślę, że oba warto szkolić, bo jedno przydaje się do takich spraw drugie do innych :). Ja na bossa Fauna wkładam, na baszty Elisę.

      Usuń
    2. Tak gram magiem ale nie łapię tych sylfów :p
      Jak widzę jakie obrażenia lub ile sobie lecza inni gracze na arenkach to zastanawiam się co jest nie tak :) Mój faun ma 52 lvl a wydaje mi się że jakoś kiepski jest :/

      Usuń
    3. Kto mi wytłumaczy od czego zależą obrażenia u sylfów? W co najlepiej rozkładać punkty? Bo ze znajomymi zastanawiamy się jak to jest możliwe jak jesteśmy na arence i się zmieniamy, nasze sylfy biją max po 9-10 tyś a przeciwników potrafią po 20 tyś :/

      Usuń
  4. Czy można mieć więcej dusz mścicieli niż 6 ? Bo jest 6 slotów i nw czy można mieć więcej np 7. Prosił bym o szybką odpowiedz

    OdpowiedzUsuń
  5. Do wchłonięcia wystarczą 3 dusze. Ja bynajmniej tak wchłaniałem. Jedną miałem na arenie, drugą przy sobie i trzecia bez problemu się wchłonęła.

    OdpowiedzUsuń
  6. ..."Pamiętajcie aby przy zakupie zaznaczyć opcję 'zaawansowana nauka'. To oznacza, że skill nowy zostanie dodany do nowego slota, a nie zastąpi starego"

    Witam u mnie pole zaawansowana nauka jest nieaktywne czy to przed czy po zakupieniu nowego skilla. W efekcie nowy skill zastępuję losowo stary.
    Chciałbym nadmienić iż mój sylf ma już osiągnięty odpowiedni poziom.

    Proszę o jakąś wskazówkę.
    Pozdrawiam Zdesperowany Gracz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej, właśnie w tym tygodniu będę to sama testowała. Mogę mieć faktycznie błąd we wpisie powyższym, bo sugerowałam się pewnymi screenami. Będę próbowała znaleźć na to rozwiązanie.

      Pozdrawiam

      Usuń
    2. Hej,czekam w takim razie ,bo mi zwój siedzi w plecaku xD

      POzdrawiam:)

      Usuń
    3. Swoją drogą znalazłam filmik na YT, gdzie gracz na wartune pokazuje w jaki sposób kupować te skille i się ich uczyć https://www.youtube.com/watch?v=k4C5_VSuNlk
      Faktycznie należy zaznaczać, ale ja już osobiście sprawdzę najpóźniej pn wt bo wtedy diaksiki będą na koncie =D Będę miała 100% pewności

      Usuń
    4. Witam, wyjaśniło się ;) Tryb zaawansowanej nauki, można odblokować posiadając dodatkowo 200 diamentów ;).

      Usuń
    5. Witam
      Czy moze mi ktos powiedziec jak odzyskac dusze msciciela, ktora zniknela chyba po jej poswieceniu

      Usuń
    6. Poświęcenie duszy jest funkcją nieodwracalną

      Usuń
    7. Zaawansowana nauka jest mozliwa dopiero od 55 lvl sylfa, tak samo jak i zwykla ;) zwoj mozesz kupic wczesniej ale i tak go nieuzyjesz.

      Usuń
    8. Bardziej mnie zastanawia czy jak wezme zwykla nauke u Gai umiejetnosci pasywnej to zastapi mi ktoras obecna pasywna czy tez losowo i moze mi zabrac jakis atak? sprawdzal to ktos moze?

      Usuń
    9. Szczerze mówiąc nie mam pojęcia :). U mnie na serwie z mojego kręgu, pasywnych nikt nie kupował i dlatego chętnie dołączę się do pytania.

      Usuń
    10. I moze cos juz sie wyjasnilo, czy przy nauce pasywnej takze nalezy wykupic "Zaawansowana Nauke"?

      Usuń
    11. Przy pasywnej jest tak, że bez zaawansowanej nauki zawsze zastępuje pasywny skill :). Osobiście bym brała jednak zaawansowaną, bo podstawowe pasywki w każdym sylfie są dobre :). Szkoda tracić itp.

      Usuń
  7. ok, za kilka dni sprawdze to sobie na drugiej postaci bo musze podniesc poziom sylfa :P jak tylko sie naucze to dam znac jak to wyglada - mam nadzieje ze nie bedzie to tylko ewentualny moj fart ze wejdzie mi pasywka za pasywke :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Losowo zabiera umiejętność. Nie zaznaczyłem zaawansowanej nauki i poszło. I kolejne 320 diaxów w plecy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale to uczyles sie pasywki czy innego ataku?

      Usuń
    2. ja przetestowalem i u mnie 2-krotnie nauka zwykla skilla pasywnego zastapila akill pasywny, wiec mysle ze nie moze pasywny zastapic aktywnego, nawet okna do nauki sa rozdzielone na 5 okien skilli aktywnych i 3 okna skilli pasywnych

      Usuń
  9. Wiesz może, bo ja się ciągle głowię ile trzeba mieć waleczności i żywotności żeby pokonać duszkę ? Bo ja mam 14.290 żywotności i 17 144 k. waleczności. Nie wiem co robić . Gdy wzmacniam się potkami to mi leci do 18 670. Ile jeszcze się muszę wzmocnić ?

    OdpowiedzUsuń
  10. W sumie ciężko mi trochę powiedzieć, bo na niskiej waleczności po prostu z duszkami nie miałam styczności. Kiedy duszki weszły w życie miałam już 70 lv. Ile Ci paska zostaje? Jaką grasz profesją i jaki lv jednostek?

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. niedawno zaczęłam (jakieś 2 m-ce temu) i jeszcze nie za dobrze umiem zwiększać waleczność.

    OdpowiedzUsuń
  13. Gram magiem, lvl jednostek to 24 ( szamanka) , prawie nic nie zostaje :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli chcesz, możemy drogą PW na Fejsbuku poprzez stronkę https://www.facebook.com/legendblog albo poprzez gg blogowe 51811032 pogadać po prostu, jeśli masz na tyle trudności :). Tu w komentarzach jednak ciężko się pisze, a dłuższą wyczerpującą rozmową można coś zdziałać :)

      Usuń
  14. Dobrze . Potem zobacze na stronkę fb.

    OdpowiedzUsuń
  15. jak zapelnie wszystkie miejsca na skile to jak nauczyc sie noweg? losowo zastapi istniejacy czy mozna wybrac skil do usuniecia?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Plissss czy ktoś zna odpowiedz na to pytanie? jest jakaś możliwość wyboru skila do zastąpienia?? Niestety jak wszystkie sloty są zapełnione nie ma juz funkcji "naucz na pewno"

      Usuń
    2. Nie została wprowadzona funkcja usunięcia skilla itp. Jeśli są wypełnione wszystkie okienka skillami to już zaawansowanej nie można użyć, zastąpi losowy skill i na to już nie ma rady.

      Usuń
  16. witam od czego zalezy wartos przebudzenia sylfa?? jaka wartos dostajemy by sie w niego przemienic??

    OdpowiedzUsuń
  17. jak odzyskac dusze msciciela, ktora zniknela chyba po jej poswieceniu ?

    OdpowiedzUsuń
  18. co się stanie gdy białe sylph wchłonie np. niebieskiego? Będzie dalej biały , czy niebieski?

    OdpowiedzUsuń
  19. ja nie moge odpalic pieczeci pisze funkcja zablokowana czy ktos wie o co chodzi?

    OdpowiedzUsuń
  20. Mam 50 lvl , aby nie bić tyle dusz kupiłam jedną na rynku :P i nie mogę jej aktywować.Ktoś wie dlaczego ?

    OdpowiedzUsuń
  21. Trzeba wykonać zadanie. Jak się wchodzi na 1 piętro wyspy, stoi NPC obok, taki mroczny anioł. Z nim trzeba właśnie przejść pojedynek. Nie pamiętam już jak to dokładnie było, ale chyba pierw trzeba było zbić jednego duszka wodnego na polanach i po tym od razu tego anioła. I chyba dopiero wtedy można kule pieczęci odpalić.

    OdpowiedzUsuń
  22. Witam Drizzt :) Szukałem w wielu miejscach w sieci, ale nie potrafiłem odnaleźć odpowiedzi na jedno nurtujące mnie pytanie... Mianowicie: gram wojownikiem i planuje pod PVP wziąć Sylfa Ewe. Ze względu na odporności przed najpopularniejszymi Sylfami, na to, że leczący Sylf Wody Elis nie lubi prądu aż na -200 punktów, co bardzo ułatwi mi ewentualne jego zabicie i dla skilla ząb grzmotu tym bardziej, bo pod PVP jest nieoceniony. Wracając do pytania - Mając aktywnego Sylfa, w tym przypadku Ewę, dostaje pasywkę 5% do ataku fizycznego i magicznego oraz dostaje do statystyk swojej postaci całe jej HP, to wiadome. I teraz - Rozwijając Ewe ładuje się NP wszystkie punkty w inteligencję i tu moje pytanie - czy rozwinięta Inteligencja u Ewy po przemianie w nią skonwertuje się na mój atak fizyczny i zsumuje z nim czy też podskoczy mi zbędny atak magiczny? i w drugą stronę - zamieniając się w Ewę i bijąc nią będzie brany do ataku Ewy mój atak fizyczny czy ten malutki magiczny? Z moich obserwacji wynika, że strzelcy z Ewą łupią niemiłosiernie, a są fizyczni... jak to dokładnie działa?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bez przemiany:
      Istnieje skill Gniew Grzmotu, który zawsze będzie dodawał do naszej postaci te 5% ataku zarówno magicznego jak i fizycznego. Drugą sprawą, otrzymujemy HP od rozstawienia punktów w duszku, nic więcej nie otrzymujemy.

      Po przemianie
      Kolejna sprawa, tak wziąć z logicznego punktu widzenia: gdyby elektryk, który jest de facto magiczny miałby brać naszą pulę magiczną to wówczas ten duszek byłby absolutnie niepotrzebny i wtedy byśmy musieli korzystać wyłącznie z duszków bijących fizycznie. Nasze ataki na duszku byłyby tragicznie słabe. Stąd też gołym okiem widać, że duch pobiera pulę z ataku na jakim bazuje nasza profesja. Dlatego też co niektórzy popełniają błąd rozwijając atak magiczny na swoich własnych statach. Strzelcom świetnie wchodzą ataki, bo mają dodatkowo wzmocnionego kryta, a na duszku ten kryt częściej występuje. W dalszym ciągu jednak na duszku ten atak jest magiczny, nawet jeśli naszą profesją jest strzelec/woj.

      Usuń
    2. Dobrze, rozumiem... Ale powiedz mi czy po przemianie nasze statystyki wzrastają dodatkowo o te, które ma sam duch? Czyli nasze XXX statystyk plus jego dodatkowe XX statystyk? Gdyby rzeczywiście tak było, że się sumują i w tym przypadku EWA korzysta z naszego ataku fizycznego, ( którego konwertuje na magiczny ), to miałoby chyba sens rozwijać jej SIŁĘ, jak myślisz? Moja siła + jej siła = finalny atak MAGICZNY płynący z ataku fizycznego?

      Usuń
    3. Zauważyłam tendencję, że np. maga ciężej jest rozwalić elektrykiem. Za to jeśli bijemy ogniem to zdecydowanie łatwiej tego maga ubić. Wniosek jest prosty: mag ma wysoką odporność magiczną stąd też obrywa znacznie mniej od magicznego duszka. Duch przyjmuje odporności postaci.

      Co do używania siły hmmm.. Wydaje mi się, że raczej sam atak fizyczny z duszka nie powinien dodawać atrybutów magicznego, bo jednak bije MAGICZNIE, to tak jak strzelec miałby rozwijać atak magiczny zamiast fizyki :). Ale jeśli upierać się przy tym dalej to tak czy siak za zielone kulki siła po chwili staje się maksymalna. Limit jest mały i bardzo szybko się podbija. U mnie od dawna jest na max:
      http://oi60.tinypic.com/2u7bzaq.jpg

      Usuń
  23. Hej mam pytanie a dla maga tryton byłby dobry ze skilami piekło lodu, uderzenie wody, wodne leczenie, deszcz modlitwy i lodową strzałe, czy zrobić cerbera, ale tryton mi się bardziej podoba więc doradzić mi?

    OdpowiedzUsuń
  24. Proszę szybką odpowiedź jeśli można i nie patrzcie że mi się bardziej podoba

    OdpowiedzUsuń
  25. Teoretycznie każdy duszek jest na swój sposób dobry. Wodny na pewno będzie mocny na cerbera, bo ma lepsze odporności przeciw temu żywiołowi, ale przeciw graczom z duszkiem elektrycznym aż tak wesoło to nie będzie :). Ja bym cerbera robiła osobiście, gdybym miała maga

    OdpowiedzUsuń
  26. A medusa by się opłacała bo po transformaci ma fajne skile jak np.Kradzież, błogosławieństwo wiatru i to co odbija 20.00 punktów?

    OdpowiedzUsuń
  27. Ale jak bym miała tritona to bym była dobrym lecznikiem, ale mag bardziej jest nastawiony na leczenie, a jeszcze dusza leczaca, to może bym się znalazła wyżej w rankingu bo ta strzała jest mocna a plus ulepszenie intelektu.

    OdpowiedzUsuń
  28. Drugiemu sylfowi (61 lvl) chcę założyć skill na wolny - piąty slot, dostaje komunikat "Po przemianie duszy możliwe jest nauczenie".
    Podobnie z trzecim sylfem (55 lvl) ma tylko podstawowe i komunikat podobny. zaznaczam nauke

    OdpowiedzUsuń
  29. Dziwne mi się tak nie wyświetla A chcesz u drugiej duszce dac skill po przemianie? Przy trzeciej duszce przenieś skile w inne miejsca najlepiej na wolne sloty a jak to nie pomoże to weź duszke z walk Duszek i spróbuj a trzeci sposób to powiadom na GM u góry ekranu po prawej stronie legend online polska o błędzie jaki masz oni ci doradza:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. GM mnie olało tłumacząc "po boskiej przemianie", a to całkiem inna rzecz. nadal nie chce mi nauczyć dodatkowych umiejętności

      Usuń
  30. Poczekaj w czwartek ci powiew co masz zrobić ok


    OdpowiedzUsuń
  31. mam pytanie która z dusz mściciela z podstawowych jest najmocniejsza

    OdpowiedzUsuń
  32. A do trytona co lepiej kupić kryształowa tarcza czy lodowa strzała ja bardziej nim gram na kampy baszty areny i inne jedno osobowy czyli ja i rycerze

    OdpowiedzUsuń
  33. A w całe nie. Ja nie dałem zaawansowana nauka i mi się dodał czwarty skil. To znaczy że jest szansa na dodanie czwartego slotu bez dania zaawansowana nauka. Tak gdzieś 95% weźmie nam skil 5% nie weźmie.

    OdpowiedzUsuń
  34. zeby zrobic to zaawansowaną nauke to potrzebne są diaxy orginalne czy związane?

    OdpowiedzUsuń
  35. jak odzyskac dusze jezeli sie jo poswiencilo przez przypadek i niema inne?

    OdpowiedzUsuń
  36. niewiem jak znalezc esencie w plecaku? zbieram esencje i niewiem ile jej mam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Esencje znajdziesz w statystykach info postaci, a nie w samym plecaku jak kiedys

      Usuń
  37. Mam problem. Walczę z mścicielami i nigdy nie udało mi się jeszcze żadnego pokonać. Ile mniej więcej trzeba mieć HP i waleczności żeby sobie poradzić z walką?

    OdpowiedzUsuń