tekst alternatywny


Poznanie jest to dodatkowym parametrem ulepszającym nasze jednostki, daje również procentową premię dla naszej postaci. Poznanie jak najbardziej podwyższa waleczność oraz statystyki. Do wyboru mamy następujące parametry:


 Atak fizyczny
 Atak magiczny
 Obrona fizyczna
 Obrona magiczna
Żywotność





Jeden z powyższych możemy umieścić w Poznaniu naszych jednostek.
Proponuję aby poznanie robić dopiero na jednostkach docelowych czyli Magiczny Rycerz lub Kapłan Magii (w zależności co wybraliście).


W jaki sposób ulepszać?

Specjalność: Poznanie


Punkt wyjściowy jaki mamy zawsze, zanim rozpoczniemy poznawać to Żywotność na 1 lv. Możemy to oczywiście zmienić, ale to za chwilę... Jedno kliknięcie kosztuje 1 milion Ducha Walki - otrzymujemy za to 1 punkt fortuny. Levelowanie jest dosyć proste. Wystarczy podbijać pasek Pkt Fortuny na max do póki w Nowej Specjalności nie pojawi się Żywotność na 2 lv. Wtedy wówczas klikamy na 'Nowe' i takim sposobem za 5 milionów zyskaliśmy poznanie na 2 lv. Może zdarzyć się tak, że zupełnie dużo wcześniej pojawi nam się następny poziom w Nowej Specjalności, dlatego też jeśli już rozpoczynacie ten proces róbcie to z ostrożnością. Nie zawsze niestety może się trafić takie szczęście. Tak.. zdecydowanie, to tylko zależy od szczęścia i niekoniecznie może się to pojawić :).

Zamiana na inny rodzaj naszej specjalności to również jako tako koło fortuny. Klikamy po prostu tak długo póki nie wylosuje nam się pożądana umiejętność. Ona wówczas może nam całkowicie wyzerować uzyskane punkty fortuny, wobec tego warto to zamieniać jeśli nasze punkty fortuny są bardzo niskie, a jeżeli jesteśmy bliscy nabicia następnego lv, lepiej to zrobić już na następnym lv. Zamieniamy oczywiście tak samo jak w przypadku podnoszenia poziomu naszego poznania. Jak wylosuje nam się właściwy i pożądany klikamy na 'Nowe'.

Specjalność: Zamiana

Jeżeli wykonaliście poznanie na wcześniejszych jednostkach, istnieje możliwość odzyskania tego. Wchodzimy zatem zamiast Poznanie to w Zamiana:


Koszt takiej zamiany to albo 200 diax albo 2 miliony Ducha Walki. Wobec tego klikamy na L.Oddz, wysuwa nam się lista naszych istniejących jednostek. Wybieramy właściwą i zatwierdzamy.


Wymagany Duch Walki
Maksymalnie możemy podnieść poziom na 10 lv, a w poniższej tabeli ujęłam ile należy mieć odłożonego ducha na każdy lv. Czy żywotność czy atak przy każdych parametrach jest tak samo.




Parametry 

Przy każdym poziomie otrzymujemy bonus procentowy, który odczujemy w naszych jednostkach jak również u naszej postaci. Jak zwykle ujmuję w tabeli:


Reszta specjalności - ujęłam w ten sposób, ponieważ przykładowo przy Ataku Bronią oraz Odporności Magicznej bonus ten jest taki sam.


Uwagi 
Jeżeli zdejmiemy jednostki lub zmienimy na inne tracimy w statystykach na bonusie. Jeśli chcemy mieć zawsze ten bonus procentowy u postaci, jednostki powinny być zawsze założone.
Udostępnij

Autor Finduilas

Cześć, z tej strony Karola, w LO znana jako Drizzt :). Uwielbiam pomagać i staram się to robić w sposób jak najbardziej rzetelny. Czasami jednak nie potrafię, przez co czuję rozczarowanie. Wynika to z faktu, że moja wiedza jest jednak pod wieloma względami ograniczona. W tym blogu staram się dzielić swoim doświadczeniem oraz wykonuję szerokie opisy funkcji z gry, a jeżeli czas na to pozwala to również wzmianki o eventach.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

10 komentarze :

  1. Jak u maga weźmiemy w poznaniu atak fizyczny dla magicznych rycerzy to nam nie doda do ataku magią tylko do ataku bronią... należy wziąć atak magiczny bo to ogólnie zabiera jakiś % od ataku jednostek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Według zaufanych źródeł dowiedziałam się, że jeśli mag uiszcza w swoim poznaniu Atak fizyczny jest on automatycznie konwertowany na Atak magiczny w jego statystykach. Myślę, że osobiście też to sprawdzę i potwierdzę. Pozdrawiam

      Usuń
    2. Potwierdzone osobiście, masz całkowitą rację :) usunęłam z wpisu

      Usuń
  2. witam...czy dla maga to dobra opcja wyboru w poznaniu rycerza magicznego-obrona fizyczna,a znowu u strzelca-obrona magiczna,mam wątpliwości czy słusznie wybrałam?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej,
      Oba warianty są dobre, ale ja osobiście jako strzelec w Poznaniu wyodrębniłam Atak Fizyczny :). Pozdrawiam

      Usuń
  3. Dla maga polecam Atak Magiczny

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam,

    Mam następujące pytanie, jako mag posiadam magicznych rycerzy, w poznaniu aktualnie mam 2% do ataku fizycznego, czy jeżeli zmienię na atak magiczny to mój atak powiększy się o 2% czy zostanie bez zmian ? Zauważyła, że na umiejętności pisze, że :Dodaje atak magiczny, dodana wartość równą się 2% ataku magicznego oddziałów. Skoro to rycerze to zwijam w umiejętnościach atak fizyczny, więc reasumując nie dostanę nic.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam,
      Jak najbardziej zamień w Poznaniu na Atak Magiczny. Jednostkom to nie wiele daje, prawie tyle co nic, ale do postaci jak najbardziej. Zyskasz zwiększenie Ataku magicznego.
      Pozdrawiam

      Usuń
  5. Hej!

    Nie wiem co lepsze do wojownika
    -magiczy rycerz

    czy

    -kapłan magii.

    POMOŻECIE

    OdpowiedzUsuń