tekst alternatywny
Jednostki są to oddziały przeznaczone głównie do kampanii oraz innych zadań jednego gracza. Jednostki wówczas towarzyszą nam przy naszych walkach. Ulepszamy je za pomocą Ducha Walki. Do 49 lv jednostki są jedynie przejściowe. Ostatnie i najsilniejsze to Magiczny Rycerz oraz Kapłan Magii. W zależności jaką jednostkę wybierzemy na 50 lv, taką właśnie ulepszamy maksymalnie. Oddziały wykupujemy oraz ulepszamy oczywiście w Koszarach.


Możemy dowolnie zmieniać szyk naszych oddziałów oraz w każdej chwili nowe rekrutować (bo jednak w trakcie walki jednostek nam ubywa). Tym posłuży nam ikonka na dole z prawej, dzięki temu możemy to zrobić w każdej chwili.





Atrybuty jednostek ulepszamy w Uniwersytecie. Wątek o tym budynku został już napisany, więc podam jedynie odnośnik [LINK].
Jeśli już mamy maksymalną jednostkę na 50 lv i jeśli poziom naszej postaci zgadza się z poziomem jednostek, a ponadto posiadamy spore pokłady Ducha Walki, możemy zabrać się za Specjalność czyli inaczej Poznanie [LINK].


Jak zdobywać Ducha Walki?

- Boss Świata
- Duch Opiekuńczy (płatny za diamenty)
- Koło fortuny gildii
- Kampanie jednego gracza
- Zabijając stworki poza miastem
- Za aktywność
- Sadzenie plonów
- Otwierając skrzynie króla z Baszty Króla


Jakie wybierać jednostki?

Powiem tak, jeśli zaczynamy swoją grę z Legend Online pierwszorzędnie zaczynamy od włóczników. Trzymamy je do 19 lv. Między 20 lv a 29 lv zdecydowanie wybieramy rycerzy. Natomiast od 30 do 39 lv naszej postaci - gryfy. Łuczniczki i kapłanki pomijamy. Włóczników i rycerzy w zasadzie możemy ulepszać maksymalnie póki nie zdobędziemy nowych. Gryfy natomiast proponuję nie ulepszać jakoś mocno, ponieważ w miarę szybko levelujecie swoją postać, a szkoda tracić ducha walki, skoro zaraz pojawiają się na 40 lv anioły i kawaleria. 
Zanim weszły nowe jednostki na 50 lv była zasada by wojownik wybierał anioły ustawiając je w szyku z tyłu, ponieważ wojownik z dobrą odpornością tracił powoli hp, a anioły co chwilę mogły mu odnawiać tą żywotność. Natomiast strzelcy i magowie - kawaleria. Obecnie obie jednostki są przejściowe, wobec tego powinniśmy brać pod uwagę co chcemy wybrać dalej i pod tym się podporządkować. Uważam, że jeśli chcemy wybrać magicznych rycerzy, wybieramy kawalerię. Jeśli natomiast chcemy wybrać kapłanów magii wybieramy analogicznie anioły. Proponuję w ten sposób to robić, ponieważ już wcześniej należy w Uniwersytecie rozwijać takie sprawy jak Atak Bronią Jednostek lub Atak Magią Jednostek. Nie ma sensu ulepszać obu równocześnie, bo tracimy jedynie szafiry. Jeśli nasze jednostki nie używają ataku bronią, wówczas bezsensowne jest rozwijanie Atak Magią Jednostek, a jednak należy rozwijać maksymalnie umiejętności w Uniwersytecie. 


Magiczny Rycerz czy Kapłan Magii?

Osobiście uważam, że rycerze są zdecydowanie silniejszymi jednostkami. Posiadają również specjalną umiejętność, która zyskuje aż 170% ataku bronią. HP również mają zdecydowanie wyższe od kapłanek. Z odpornościami istnieje analogia. Rycerze większą mają odporność fizyczną od magicznej, a kapłani na odwrót. Kapłani mają z kolei plus taki, że ich umiejętnością dodatkową są obszarówki. Być może dobry skill.. ale niekoniecznie, jeśli naprzeciw jest postać z bardzo dobrą odpornością. 
Nie chciałabym narzucać wam wybór jednostek. To pozostanie waszą decyzją, chociaż ja będę zawsze upierała się przy magicznych rycerzach :). No mogę z jednym się uprzeć... magowie zdecydowanie niech wybierają rycerzy!

Zdradzę wam jeszcze jedno. Nie wiem czy na wartune to już jest, ale na chińskiej wersji istnieją kolejne jednostki. Nie na 60 lv, ale na 70 lv. Jak bóg da to może dożyjemy do tej wiekopomnej aktualizacji w Legend Online ;). 






OPIS JEDNOSTEK
Opis ten ma na celu jedynie porównać moc jednostek. Wypisywanie poszczególnie jakie pokłady ducha walki potrzebują nie ma najmniejszego sensu. 


Włócznik
Odblokowanie: 1 lv

Statystyki na 1 lv
Żywotność - 323
Atak fizyczny - 64
Obrona fizyczna - 50
Obrona magiczna - 40

Umiejętność: Silny Atak - [jednostki pierwszego rzędu] 50% szans na zadanie 150% obrażeń




Łuczniczka
Odblokowanie: 4 lv

Statystyki na 1 lv
Żywotność - 258
Atak fizyczny - 80
Obrona fizyczna - 40
Obrona magiczna - 50

Umiejętność: Skoncentrowany Strzał - [losowo dwa cele] 30% szans zadania 100% obrażeń 2 jednostkom, 20%+ ataku krytycznego, obrażenia z ataku krytycznego +30%




Rycerz
Odblokowanie: 20 lv

Statystyki na 1 lv
Żywotność - 495
Atak fizyczny - 128
Obrona fizyczna - 128
Obrona magiczna - 60

Umiejętność: Atak powtórzony - [jednostka przedniego rzędu] 40% szans na zadanie 135% obrażeń w przednim rzędzie, szanse na spowolnienie wroga.




Kapłanka
Odblokowanie: 20 lv

Statystyki na 1 lv
Żywotność - 396
Atak fizyczny - 128
Obrona fizyczna - 60
Obrona magiczna - 128

Umiejętność: Pocisk Promienia - [cały obszar] 20% szans na zadanie 80% obrażeń.




Gryf
Odblokowanie: 30 lv

Statystyki na 1 lv
Żywotność - 762
Atak fizyczny - 156
Obrona fizyczna - 100
Obrona magiczna - 80

Umiejętność: Atak Żelazny Pazur - [losowo pojedynczo] 50% szans na zadanie 150% obrażeń w pierwszym rzędzie, dodatkowo występują szansę na oszołomienie.




Kawaler
Odblokowanie: 40 lv

Statystyki na 1 lv
Żywotność - 1324
Atak fizyczny - 292
Obrona fizyczna - 160
Obrona magiczna - 120

Umiejętność: Atak Ześrodkowany - [losowo] 30% szans zadania 140% obrażeń 2 jednostkom losowo.




Anioł
Odblokowanie: 40 lv

Statystyki na 1 lv
Żywotność - 1191
Atak fizyczny - 292
Obrona fizyczna - 120
Obrona magiczna - 160

Umiejętność: Odnowienie - [jednostka o najniższych punktach życia] 20% szans na odnowienie żywotności.




Magiczny Rycerz
Odblokowanie: 50 lv

Statystyki na 1 lv
Żywotność - 1852
Atak fizyczny - 438
Obrona fizyczna - 240
Obrona magiczna - 180

Umiejętność: Topór Ducha - [jednostka przedniego rzędu] 50% szans na zadanie 170% obrażeń pojedynczemu oddziałowi.





Kapłan Magii
Odblokowanie: 50 lv

Statystyki na 1 lv
Żywotność - 1667
Atak fizyczny - 438
Obrona fizyczna - 183
Obrona magiczna - 240

Umiejętność: Mroczna Fala - [cały obszar] 35% szans na zadanie 80% obrażeń wszystkim jednostkom.




Udostępnij

Autor Finduilas

Cześć, z tej strony Karola, w LO znana jako Drizzt :). Uwielbiam pomagać i staram się to robić w sposób jak najbardziej rzetelny. Czasami jednak nie potrafię, przez co czuję rozczarowanie. Wynika to z faktu, że moja wiedza jest jednak pod wieloma względami ograniczona. W tym blogu staram się dzielić swoim doświadczeniem oraz wykonuję szerokie opisy funkcji z gry, a jeżeli czas na to pozwala to również wzmianki o eventach.
    Komentarze Blogger
    Komentarze Facebook

0 komentarze :

Prześlij komentarz