tekst alternatywny
Dokonałam dzisiaj sporo zmian na blogu. Wymieniłam całkowicie szablon. De facto, nie do końca wszystko jest skończone. Niestety takie sprawy wymagają czasu. Postaram się, aby do końca tygodnia wszystko już było ukończone.

Mam nadzieję, że po tych zmianach będzie dużo łatwiej przeglądać bloga. Póki co będzie jeszcze lekki chaos, ale z czasem wszystko się zmieni. Bądźcie cierpliwi :)
Na szczęście te poprawki, które chcę nanieść nie wymagają wyłączenia bloga.

Tego typu zmiany podsunęliście mi właśnie wy. Przeczytałam uważnie wyniki ankiety. Wiele osób miało problem również z odnalezieniem się na stronie i wyszukaniem konkretnych spraw. Stąd właśnie będą zmiany.

Jeżeli chodzi o część wpisów to ponad 60% odpowiedziało, że jest bardzo czytelny. Myślę, że to bardzo dobry wynik i nie ma co zmieniać w treściach. Istnieją jednak rzeczy, których za pierwszym razem niekoniecznie możemy załapać o co chodzi :).
Wiele osób wspominało, abym pisała posty częściej. Tego niestety obiecać nie mogę, z racji takiej, że naprawdę mam wiele obowiązków i nie zawsze mam tą chęć czy też pomysł. Postaram się jednak zrobić wszystko co w mojej mocy :).

Estetyka bloga wypadła mniej więcej tak: 60% - brak zastrzeżeń, 30% - drobne zastrzeżenie, i reszta to było więcej zastrzeżeń. A ja osobiście narzuciłam sobie jeszcze więcej. Dlatego też odpowiedzią na to będzie nowy szablon i wiele nowych spraw, które dopiero zacznę dodawać, jak również usuwać.

Czy blog pomaga w rozwoju postaci? Tutaj sprawa wyglądała pół na pół. I dzięki temu wiem już jak powinnam pisać przyszłe posty.

Otrzymałam również listę propozycji do postów. Wiele osób chce, abym dodawała ciekawostki ze świata Wartune oraz Legend Online. Przyznam szczerze, że parę pomysłów już mam, wobec tego pomału zacznę to realizować :). Wydarzenia gry również są w waszym kręgu zainteresowań. Ja osobiście jestem zdania, że będę dodawała te najważniejsze i najkorzystniejsze. Jak nie dam... oznacza, że nie miałam czasu po prostu.

Ktoś pisał, abym tworzyła konkursy. No niestety.. to już jest dla mnie wydatek, którego nie potrafię przekroczyć. Kto wie, może kiedyś poprawi się sytuacja finansowa i MOŻE coś mi się uda. Ale na dzień dzisiejszy zdecydowane - nie mogę. Moja pomoc jest bezinteresowna i również nie dostaję za to pieniędzy. Jedyne co sprawia mi radość to słowo - dziękuję za pomoc.

Podsumowując: oczekujecie wiele ciekawostek, filmików, aktualizacji wydarzeń gry, więcej nt. moich osobistych doświadczeń z grą. Zrobię wszystko co w mojej mocy, aby spełnić Wasze oczekiwania.

Zmartwił mnie fakt, że w ocenie kontaktu ze mną padły również głosy, że jednak nie zawsze lub wcale nie odpowiedziałam. Muszę uważniej czytać wasze komentarze :).

Ocena bloga nawet mnie zaskoczyła. Około 60% odpowiedziało na 5, 20% na 4 i reszta głosów była poniżej. A jeszcze większy uśmiech wywarł na mnie ostatni etap ankiety, a mianowicie - co najbardziej Wam się podoba na blogu i tu już sobie pozwolę screeny podrzucić :). Ankieta i tak i tak była anonimowa.

Z ankietki (zanim byłam zmuszona zamknąć poprzez nadmiar wpisów):


Z webankiety (obecnej, ale już zamkniętej):



Na moją ankietę również odpowiedziały osoby z mojej gildii. Ale spokojnie.. zrobili to w jak najbardziej rzetelny sposób. Dali mi też swoje pomysły.

Teraz nic.. tylko pomalutku wszystko realizować.


Pozdrawiam wszystkich ciepło.
Udostępnij

Autor Finduilas

Cześć, z tej strony Karola, w LO znana jako Drizzt :). Uwielbiam pomagać i staram się to robić w sposób jak najbardziej rzetelny. Czasami jednak nie potrafię, przez co czuję rozczarowanie. Wynika to z faktu, że moja wiedza jest jednak pod wieloma względami ograniczona. W tym blogu staram się dzielić swoim doświadczeniem oraz wykonuję szerokie opisy funkcji z gry, a jeżeli czas na to pozwala to również wzmianki o eventach.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

1 komentarze :

  1. nie musisz wykupować czytelników... : ) co innego jest ważniejsze niż konkursy... :D

    OdpowiedzUsuń