tekst alternatywny
Wpadłam na pewien pomysł. Zamiast główkować nad tym jak wam urozmaicić bloga, postanowiłam stworzyć ankietę :). Ostatnio mniej mam czasu na pomysły, wiecie... obowiązki i te sprawy, przez co naprawdę, nie ma czasami za bardzo co wymyślić :). Stąd właśnie zrobiłam anonimową ankietę, gdzie możecie wypełnić jak również napisać swoje przemyślenia. Liczy się każda najmniejsza krytyka. Wszystko postaram się wziąć pod uwagę. Jedynie o co proszę, to o całkowitą rzetelność :).
To wszystko jest dla was :).

Z góry bardzo Wam dziękuję i pozdrawiam ciepło.



Link do ankiety (webankieta.pl)



Udostępnij

Autor Finduilas

Cześć, z tej strony Karola, w LO znana jako Drizzt :). Uwielbiam pomagać i staram się to robić w sposób jak najbardziej rzetelny. Czasami jednak nie potrafię, przez co czuję rozczarowanie. Wynika to z faktu, że moja wiedza jest jednak pod wieloma względami ograniczona. W tym blogu staram się dzielić swoim doświadczeniem oraz wykonuję szerokie opisy funkcji z gry, a jeżeli czas na to pozwala to również wzmianki o eventach.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

5 komentarze :

  1. Ostatni event mnie zszokował. Nigdzie nie było wspomniane (na żadnym blogu), że będzie można wymienić Odłamki Miasta Niebios na inne bestie a także na skrzydła. Gdyby było o tym gdzieś wspomniane to miałabym i skrzydła i bestię (lub 2 bestie zamiast skrzydeł), bo wydałabym więcej kamieni bestii, a tak dostałam tylko jedną nagrodę. Kiedyś już też było coś podobnego. To jest wg mnie dziwne, bo nigdy nie wiadomo ile wydać, a w czarno nie będę marnować kamieni bestii, które tak długo się zbiera.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tym to nawet nie poinformowali administratorzy :). Ja się dowiedziałam późnym popołudniem w dniu kiedy ten event wyszedł, gdzie każdy już o tym wiedział. Jeżeli dowiaduję się o czymś wcześniej to staram się dawać znać o ważnych sprawach. Tutaj dowiedziałam się na tyle późno, że uznałam za bez sensu aby powiadomić wszystkich.

      Usuń
    2. Wiem, nie mam Ci za złe przecież, tylko im. Zamiast dać ludziom szansę to im ją odbierają.

      Usuń
  2. więcej lasek :) Ramza

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń