tekst alternatywny
Pomalutku można wypełniać co nasza aktualizacja obejmuje. Pisałam już w jednym poście Patch 2.1 co może objąć nasza aktualizacja i w 99% się zgadza. W tym wątku napiszę co się nie zgadza z tamtym postem i co jeszcze zostało dodane :). Dokładny opis sylphów zrobię jak już wyjdzie na wszystkich serwerach. Potestuję wszystko i do roboty się zabieram.

Jedynie nagrody za aktywność są takie same jak wcześniej przed aktualizacją. Reszta zgadza się w 100%.



Poruszanie się po Podniebnym Mieście nie będzie wcale ciężkie, ponieważ istnieje mapka, gdzie można kliknąć na dane miejsce i postać sobie sama pójdzie ;). W zasadzie nie mam żadnych lagów tam i bardzo płynnie wszystko chodzi. A mapka wygląda w ten sposób:



Co dalej?

1. Gracze VIP zdobywają za darmo bestię. Jeżeli wygasa funkcja VIP, znika również bestia. Bestia jest automatycznie dodawana do stajni.


W polskiej wersji znany jako Król Lwów Simba. Statystyki +15, Pkt Ducha Bestii 300

2. Zmieniły się całkowicie godziny rozgrywek. Do pewnych spraw nie jestem pewna czy tak będzie na stałe, ponieważ areny oraz pole bitwy serwer 1 ma tylko na swoim serwerze i tutaj jest taki znak zapytania jak to będzie wyglądało kiedy trafi wszystko na reszcie serwerów. Podejrzewam jednak, że pozostanie to niezmiennie.
Wygląda to następująco:

-) Areny Wielu Graczy 12:30 - 14:30; 18:30 - 20:30

-) Boss Świata 21:30 - 22:00 ( czyli boss o 11 i o 16 znika nam całkowicie)

-) Pole Bitwy 13:00 - 23:30 (pole bitwy cały dzień?.. interesujące :))

-) Wojny Czołgów 19:00 - 19:30

-) Arena Duszy Mścicieli (sylphów) cały dzień (i to moim zdaniem na plus)

3.  Grabieże oraz teleportacja

Grabieże nie zmieniają się. Klikamy jak wcześniej 'poza miastem' i grabimy. Inaczej jest z teleportacją na inną mapkę. Teraz nie mamy w górnym prawym rogi planetki, tam klikamy na to by przenieść się na podniebne miasto. Teraz żeby się teleportować, wychodzimy poza miasto i dopiero wtedy pojawia nam się zakładka w tym samym miejscu co wcześniej.

4. Zmiany Designu 

-) Nowy wygląd naszych statystyk



-) Nowy sposób sprzedaży z naszego plecaka


-) Bardziej przejrzyście.. :)



-) Wygląd interfejsu gildii (stary wygląd w sumie bardziej mi się podobał :/)


-) Nowe okienko rozmów - z okienka wysyłamy róże, usuwamy znajomość, dodane emotikonki do rozmów itp.


Jest jeszcze wiele innych zmian kosmetycznych... resztę zobaczycie sami :).

5. Uprawy i Drzewo Wieków

Tak jak otrzymywaliśmy kupony tak teraz w zamian otrzymujemy Ducha Walki. W uprawach będzie również dodana funkcja aby tam ulepszać Duszę Mścicieli - własne oraz przyjaciół. To będzie dosyć interesujące ;)

UPDATE:
6. Dosyć istotną informacją również jest fakt, że podwójne drzewko skillów będzie można wykupić za diamenty zakluczone. Wobec tego każdy z nas będzie miał wyrównaną szansę na zdobycie tak cennej funkcji :).

7. Okazuje się, że podobno jednak nie można kupować vipa oraz cudownego sojuszu za zakluczone diaxy.


Uważam, że ta aktualizacja jest jak najbardziej przełomowa. Mamy szereg różnych nowych funkcji. Wiele rzeczy zmienia się diametralnie. A ja czekam do 4 sierpnia i testuję sylphy. Jak coś jeszcze zauważycie na s1 piszcie w komentarzach :). Ja jakoś szczegółowo tam nie rozglądałam się z tego względu, że moja testowa postać ma jedynie 27 lv.


Udostępnij

Autor Finduilas

Cześć, z tej strony Karola, w LO znana jako Drizzt :). Uwielbiam pomagać i staram się to robić w sposób jak najbardziej rzetelny. Czasami jednak nie potrafię, przez co czuję rozczarowanie. Wynika to z faktu, że moja wiedza jest jednak pod wieloma względami ograniczona. W tym blogu staram się dzielić swoim doświadczeniem oraz wykonuję szerokie opisy funkcji z gry, a jeżeli czas na to pozwala to również wzmianki o eventach.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

8 komentarze :

  1. Zajrzałem z ciekawości na S1 postacią testową. Muszę szczerze przyznać, że ewoluowała na dobre, co przykuwa uwagę to bardziej przejrzysty interfejs – zawsze lubiłem wodotryski :) Wygląda to teraz na prawdę świetnie, a niebiańskie miasto robi wrażenie.

    Na całe szczęście nie zawiedli z zakluczonymi diamentami – można za nie kupić prawie wszystko ze sklepu, prócz mody, ale skrzydła już tak! Zmyliły mnie na początku dalej widocznie kupony jako nagrody za zadania etc., ale to tylko taki błąd, bo wartości widniejące przy kuponach należy traktować jako zakluczone diamenty, więc z tego co można zauważyć będzie możliwe uzyskanie około 500 zakluczonych diamentów na miesiąc, o ile przyłoży się do baszt, zadań, kampanii etc.

    Martwią mnie jedynie poprzestawiane godziny wydarzeń oraz tylko i wyłącznie jeden BOSS, ale może będzie dawał tyle co trzy razem wzięte? Jak w przypadku nowych multi. Zobaczymy :)

    Podzielam Twoją opinię co do aktualizacji – duży pozytyw! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odnośnie bossa, wydaje mi się, że po prostu zwiększą wartość zadanych przez nas obrażeń i zsumuje nam razy 3 co da nam wszystkie bossy. Kampanie tak samo nam skrócili z 3 na 1 i wsio to samo :). Przypuszczam, że być może tak będzie. Jeśli tak to super, ale z drugiej strony szkoda osób, co np. nie mogą o tej godzinie być bo praca, rodzina itp. Mogli wcześniej rano zrobić. Ale jednak coś za coś. Wchodzi bardzo dużo rzeczy i gdyby tego nie skracali nie mielibyśmy czasu nawet zjeść :).
      Ciekawi mnie najbardziej godzina otwarcia wojen gildyjnych, pierwszorzędna sprawa jednak.

      Jesio muszę poedytować post o zakluczonych diamentach, bo te informacje na co można wydawać a na co nie zaczerpnęłam z wartune. Ale to już pomalutku będziemy doszukiwać się co i jak :).

      Podsumowując.. teraz granie zaczyna mieć sens :D

      Usuń
    2. Trzeba by się podpytać, czy więcej z bossa leci. Dla niektórych to + nie muszą farmić wszystkich 3 dziennie, aby sporo kasy zarobić, jeśli będzie zmiana i powiększenie wielkości przychodu z bossa.

      Usuń
  2. Trzeba będzie się jakoś odzwyczaić od starych godzin, jednak się człowiekowi to trochę wbiło w głowę, hehe :) Jeżeli ten BOSS będzie dawał więcej to nic dziwnego, że dali tylko jednego, ale będzie to strata dla wielu.

    Zdziwiło mnie na początku jak nagle wszyscy zaczęli do mnie pisać "hi", myślałem, że ludzi trochę "pogięło". Zajęło zanim zorientowałem się, że to taki nowy system informacji o zaproszeniu do znajomych ;) To taka drobna zmiana.

    OdpowiedzUsuń
  3. siemka mam pytanie, mam 2.2k kuponow wydac je czy zostawic na diaxy zakluczone?Bo zastanawiam sie nad nowym lv pola na 6

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obliczyłam, że za to zyskasz 110 diaxów zakluczonych :). Wybór pozostawiam Tobie

      Usuń
    2. to juz sobie policzylem , ale czy ceny mody jest taka sama za diaxy zakluczone co zwykle? i chcialem poznac zdanie innych graczy , bo moim lapiej sie oplaca zostawic. I mam takie pytanie. Teraz na bossie mozna bylo sie polepszyc o 50% za kupony i 50% za diaxy, a teraz jak bedzie? tylko 50% za zakluczone czy 100?

      Usuń
    3. Ceny są identyczne jak w przypadku diaxów zwykłych. Odnośnie buffa.. hmmm jesio nie wiem :) jutro lognę się na s1 i się dopytam przed bossem :)

      Usuń