tekst alternatywny

Zastanawialiście się kiedyś ile kosztują pojedyncze przedmioty w przeliczeniu na złotówki? Postanowiłam policzyć co nieco i wnioski publikuję poniżej. Liczyłam na sposób 160 diamentów = 13 zł.


Klucz Labiryntu ~ około 1,50 zł
Wiertło ~ około 4 zł

Krzyk mody, runa szczęścia, 30 dniowy VIP lub element mody ~ około 24,2 zł





Incitatus oraz Bucefał ~ 97,5 zł/za jednego


Karta Zmiany Tożsamości ~ 47,7 zł

Cudowny Sojusz ~ 27,5 zł
Tubka ~0,3 zł
Skrzydła ~130 zł
Półroczna karta VIP-a ~130 zł





3 miesięczna karta VIP-a ~71 zł
Pojedyncze przyspieszenie na bossie świata ~0,3 zł

Tak więc.. Legend Online jest bardzo bardzo drogą grą


Udostępnij

Autor Finduilas

Cześć, z tej strony Karola, w LO znana jako Drizzt :). Uwielbiam pomagać i staram się to robić w sposób jak najbardziej rzetelny. Czasami jednak nie potrafię, przez co czuję rozczarowanie. Wynika to z faktu, że moja wiedza jest jednak pod wieloma względami ograniczona. W tym blogu staram się dzielić swoim doświadczeniem oraz wykonuję szerokie opisy funkcji z gry, a jeżeli czas na to pozwala to również wzmianki o eventach.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

2 komentarze :

  1. Ostatnio zauważyłam, że w kole gildii wypada więcej kluczy labiryntu niż wierteł. Np. u mnie od miesiąca wiertło się nie pojawiło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a to prawda u mnie na serwie podobnie sie dzieje :)

      Usuń