tekst alternatywny

Przeniesienie konta z NK na stronę oficjalną

Po długim czasie w końcu nastąpiła możliwość przeniesienia konta NK na oficjalnej strony Oasgames. Niedawno administratorzy nas poinformowali następująco:


Po tej wiadomości od razu zabrałam się do roboty w celu sprawdzenia, czy efekt ten faktycznie zadziała. Powiem krótko - DZIAŁA. 

Krok I - Logowanie na NK

Pierwszą sprawą jaką musimy zrobić to zalogować się na stronę NK, następnie włączyć grę Legend Online i na właściwy serwer. 

Zapamiętałam moje ubogie dane :):


Krok II - Wejście na oficjalną stronę gry.

Ważne jest to, aby wejść na stronę oficjalną z tej samej przeglądarki. Wobec tego odpalamy:


Automatycznie powinno nam się wyświetlić coś takiego:


Czyli system automatycznie przydziela nam konto. Nie trzeba nic zrobić poza wejściem na stronę oficjalną. Następną sprawą jest kliknięcie linku 'Email Związany'

Krok III - Nadawanie hasła

Po włączeniu linka 'Email Związany' wyskakuje nam okienko, aby nadać e-mail oraz nowe hasło:



E-mail zostanie związany z kontem gry:



Po wprowadzeniu hasła mogłam spokojnie zalogować się na właściwy serwer i przypomnieć sobie moje ubogie dane :):




I to jest w zasadzie wszystko. Nie jest to takie trudne jak się wydaje. Nadaje się hasło w identyczny sposób jak w przypadku logowania przez Facebooka i innych stron. Trzeba jednak pamiętać o tym, aby w danej chwili inne konto nie było zalogowane do oficjalnej strony gry. Mi za pierwszym razem odpaliło, za drugim i trzecim już nie. Wobec tego powyłączałam wszystkie przeglądarki, nawet zrobiłam reset komputera oraz oczyściłam CCleanerem i po tych krokach działało już właściwie i mogłam nadać passy :).

Powodzenia ! 

Udostępnij

Autor Finduilas

Cześć, z tej strony Karola, w LO znana jako Drizzt :). Uwielbiam pomagać i staram się to robić w sposób jak najbardziej rzetelny. Czasami jednak nie potrafię, przez co czuję rozczarowanie. Wynika to z faktu, że moja wiedza jest jednak pod wieloma względami ograniczona. W tym blogu staram się dzielić swoim doświadczeniem oraz wykonuję szerokie opisy funkcji z gry, a jeżeli czas na to pozwala to również wzmianki o eventach.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

7 komentarze :

  1. Nie działa niestety :(

    OdpowiedzUsuń
  2. jest calkiem zmieniona strona i nie ma centrum uzytkownika...takze zwiazac to sobie mozna buty a nie maila....:/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mam tak samo,teraz nawet nie mogę wysyłać znajomym tego o co proszą,napisałam do nich 5 dni temu i nic żadnej odpowiedzi z ich strony

      Usuń
  3. pomożcie proszę bo niedziała ten sposób

    OdpowiedzUsuń
  4. zrobcie cos zeby działało tyle eventow juz przepadło

    OdpowiedzUsuń
  5. czy idzie odzyskać konto z NK

    OdpowiedzUsuń