tekst alternatywny

No dobrze, nie mam weny, by napisać solidnego posta to pochwalę się nową walecznością i całej mojej pracy nad tą postacią.
Jak widać nabyłam nowe artefakty i w zasadzie póki co z seta zostało mi nabyć drugą obrączkę na 60lv i na jakiś czas będzie spokój, póki nie zacznie się chodzić na świątynię mistrza.
Aktualnie pracuję solidnie nad astrologią, efekty póki co wyglądają następująco:


Podnoszę zatem wszystkie gwiazdy na 6lv. Obecnie promień prawa, później... jeszcze nie wiem :).

Na pola bitwy jeszcze nie chodzę, bo powinnam bardziej podpicować postać, a boję się tracić chwałę, bo jednak uzyskałam tytuł Kanclerza. Trzeba być ostrożnym :). Tym bardziej, że pole +60 wcale nie jest takie łatwe.
Rozwijam również pieczęć. Z racji takiej, że mozolnie szłam z levelem ze względu na pole, aż tak dawno nie nabiłam 64lv, a chciałam wówczas dopiero na tym przystanąć i zająć się kwestią talentów. Pieczątka dopiero na 13lv, ale z dnia na dzień będzie więcej expa, tak więc zrobi się to raz dwa :).

Strzelcem z s12 raczej już się nigdy nie pochwalę, bo tamten serw zdaje się, że jest już przeze mnie zapomniany. Ponadto przebiłam walecznością tamtą do tej, więc... nie ma czym się tam chwalić :):).

Aluve~
Udostępnij

Autor Finduilas

Cześć, z tej strony Karola, w LO znana jako Drizzt :). Uwielbiam pomagać i staram się to robić w sposób jak najbardziej rzetelny. Czasami jednak nie potrafię, przez co czuję rozczarowanie. Wynika to z faktu, że moja wiedza jest jednak pod wieloma względami ograniczona. W tym blogu staram się dzielić swoim doświadczeniem oraz wykonuję szerokie opisy funkcji z gry, a jeżeli czas na to pozwala to również wzmianki o eventach.
    Komentarze Blogger
    Komentarze Facebook

0 komentarze :

Prześlij komentarz