tekst alternatywny

Poradnik przeznaczony głównie dla osób z artefaktami.

Załadowałam 50 kuponów, podstawowy atak to około 15k, atak krytyczny 2,7k, artefakty +50, pierwsza osoba z rankingu nabiła 11 lv dopingu i wyszedł z tego wszystkiego piękny rekord :). 4 miejsce - wszystko to bez używania diaxów.


Jak to zrobić by takie sumy wyciągać z bossa? 

Po pierwsze: double hitting [podwójny cios]
Wielu z was zauważyło, że nawet jeśli nie włączycie skilla wasza postać wypuszcza pojedynczy strzał. Na Bossie Świata można to na wiele sposobów wykorzystać.
- wciskamy klawisz by załączyć skill jeszcze zanim załaduje się ekran
- przy drugim skillu czekamy, aż boss nas zaatakuje
- w momencie kiedy nasz strzelec sam strzeli dopiero wtedy załączamy następny skill
- każdą rundę wykonujemy tak samo
Przykład możecie obejrzeć na poniższym filmiku osoby grającej na wartune. Magowie oraz wojownicy również mogą używać opcji double hitting!

Kiedy ja posiadałam zwykłego seta na s12 używałam strzały wzmacnianej i skrytobójcy.
Niestety, zdarzy się, że skille przeskakują, czyli nasza postać atakuje właściwym skillem dopiero po następnym ataku bossa. Dość często mi się zdarza przez co diametralnie spadam z rankingu. Ostatnio jednak wymyśliłam sobie sposób. Zauważyłam, że jak cały czas czyszczę czat jest lepiej i skille przeskakują rzadziej. Jednak czat również pobiera trochę tej pamięci i może czasem troszeczkę zawieszać.



Po drugie: artefakty
Wszyscy doskonale wiedzą jak można farmić szał dzięki artefaktom :):). Double hitting jeszcze bardziej nam ułatwia. Mój sekret to nic innego jak Przebicie Pancerza, koniecznie musi być na max, na 3 lv. Daje on wówczas 175% +390 pkt obrażeń i z QTE dodatkowo +25%. To jest kolosalne dużo, a co najważniejsze, na ten skill czeka się wyłącznie jedną sekundę. Z przebiciem pancerza strzały wzmacnianej używam wyłącznie raz. 

Jak używać przebicia pancerza?

- walkę rozpoczynamy oczywiście strzałą wzmacnianą zanim załaduje się ekran. Jeśli jest to pierwsza nasza walka, możemy jeszcze raz powtórzyć, a jeśli nie posiadamy mody, to nawet i 3 razy, wszystko w zależności jak uda wam się podwyższyć szał.
- pojedynczy strzał z double hitting podnosi nam szał bojowy.
- kiedy używamy przebicia pancerza wykonując przy tym double hitting za każdym razem, nasz szał nie zanika diametralnie.
- jeśli zdarzy się sytuacja, że zabraknie nam szału, nie ma co się martwić. O jeden raz więcej nic się nie stanie jeśli użyjemy strzały wzmacnianej.

Wnioski

-) Jedyny strzał jaki wykonujemy bez double hitting to ten, który jest pierwszym jaki uruchamiamy zanim załaduje się ekran
-) Na zwykłym secie z areny na takim ataku jaki mam teraz używając skrytobójcę i mozolnie podnosić szał zyskałabym mniej złota w porównaniu z użyciem przebicia pancerza. Wiele razy testowałam na oba sposoby i przebicie wygrywa dwukrotnie.
-) Ciekawostka: Na moich statach aktualnie wyciągam zakres 80-110k złota i ducha walki.

Udostępnij

Autor Finduilas

Cześć, z tej strony Karola, w LO znana jako Drizzt :). Uwielbiam pomagać i staram się to robić w sposób jak najbardziej rzetelny. Czasami jednak nie potrafię, przez co czuję rozczarowanie. Wynika to z faktu, że moja wiedza jest jednak pod wieloma względami ograniczona. W tym blogu staram się dzielić swoim doświadczeniem oraz wykonuję szerokie opisy funkcji z gry, a jeżeli czas na to pozwala to również wzmianki o eventach.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

1 komentarze :

  1. bardzo ładnie, trafne spostrzeżenia, celne uwagi, tylko słowo "diametralnie" ma inne znaczenie niż uważasz, że ma :P

    OdpowiedzUsuń