tekst alternatywny

Administracja wprowadziła całkiem w porządku event, gdzie zyskamy kule skupienia oraz kamienie wzrostu za każdy dzień. Nocne marki mogą zbugować podarek w nocy z 8 na 9 października.
Bez bugowania zatem mamy szansę zyskać dla naszych Mścicieli: 30 kul skupienia, 33 kamieni wzrostu (gdzie jeden kamień daje nam 10 pkt wzrostu) oraz 15 zwojów doświadczenia.

A dla osób, które uporają się z miesięcznym eventem: 15 kamieni bestii, akurat na 3 zadania :). Komu brakuje to na pewno się przyda. Trening jeźdźca jest do 13 października.



Oby więcej takich eventów!
Udostępnij

Autor Finduilas

Cześć, z tej strony Karola, w LO znana jako Drizzt :). Uwielbiam pomagać i staram się to robić w sposób jak najbardziej rzetelny. Czasami jednak nie potrafię, przez co czuję rozczarowanie. Wynika to z faktu, że moja wiedza jest jednak pod wieloma względami ograniczona. W tym blogu staram się dzielić swoim doświadczeniem oraz wykonuję szerokie opisy funkcji z gry, a jeżeli czas na to pozwala to również wzmianki o eventach.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

8 komentarze :

  1. Osobiście i zdecydowanie wybieram kamienie wzrostu w porównaniu ze skrzynkami run :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja tez ale brakuje mi 2 odłamków do zestawu maga :/

    OdpowiedzUsuń
  3. dobrze, że tu trafiłem, bo ostatnio jestem jakoś zakręcony i mógłby mi umknąć ten event. szkoda ze nie ma skrzyni no ale jak napisała ~Ada - i tak jest dobrze. zawsze mogłoby nie być nawet tego co dali i była by d....uża niemiła niespodzianka ;) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. No nieżle dowiedziałem się tu wielu ciekawych rzeczy. Na pewno przyda mi się to na przyszłość. A swoją drogą świetny blog i znakomite pomysły na niego. Pozostaje mi życzyć sukcesów i oby tak dalej. Artykuł również jest bardzo dobry i w sumie niewiele można mu zarzucić.

    OdpowiedzUsuń
  5. No to super. Szkoda, że zaczęła się szkoła i mam tak mało czasu na rozgrywkę. Cóż, niema tak dobrze, żeby wakacje trwały cały rok.
    Pozdrawiam i życzę sukcesów w grze.

    OdpowiedzUsuń