tekst alternatywny

Po wykonaniu runy na maksymalny poziom istnieje możliwość dalszego rozwoju. Warunkiem jest osiągnięcie 80 lev oraz wykonanie Awansu Profesji. Mamy możliwość podniesienia runy o kolejne 8 poziomów.
W celu uaktywnienia potrzebujemy tajemniczych kamieni runicznych, które zdobędziemy na targu ligi, jedna sztuka kosztuje 20 odznak ligi. 10 sztuk otwiera zaawansowaną runę. Tak samo wygląda w przypadku ich szkolenia, nie ma absolutnie możliwości, aby szkolić je runami, które zdobywamy na wojnie czołgów. Jedna sztuka daje 50 pkt expa.
tajemniczy kamień runiczny
Na dzień dzisiejszy wiadomo, że istnieją cztery zaawansowane runy: runa furii, runa krwawienia, runa odnowienia, runa ochrony. O reszcie brak danych.


Zaawansowana Runa Furii


Poziom runy Efekt Liczba użyć
Zaawansowany 1 lv Zadaje +16% +2000 pkt obrażeń, trwa 2 rundy, nie można rozproszyć 3
Zaawansowany 2 lv Zadaje +17% +2000 pkt obrażeń, trwa 2 rundy, nie można rozproszyć 3
Zaawansowany 3 lv Zadaje +18% +2000 pkt obrażeń, trwa 2 rundy, nie można rozproszyć 3
Zaawansowany 4 lv Zadaje +19% +2000 pkt obrażeń, trwa 2 rundy, nie można rozproszyć 3
Zaawansowany 5 lv Zadaje +20% +2000 pkt obrażeń, trwa 2 rundy, nie można rozproszyć 3
Zaawansowany 6 lv Zadaje +21% +2000 pkt obrażeń, trwa 2 rundy, nie można rozproszyć 3
Zaawansowany 7 lv Zadaje +23% +2000 pkt obrażeń, trwa 2 rundy, nie można rozproszyć 4
Zaawansowany 8 lv Zadaje +25% +2000 pkt obrażeń, trwa 2 rundy, nie można rozproszyć 4


Zaawansowana Runa Krwawienia



Poziom runy Efekt Liczba użyć
Zaawansowany 1 lv Losowy gracz w każdej rundzie traci 8% HP, czas trwania 8 rund,
maksymalnie zadaje 8000 pkt obrażeń
3
Zaawansowany 2 lv Losowy gracz w każdej rundzie traci 8% HP, czas trwania 9 rund,
maksymalnie zadaje 8000 pkt obrażeń
3
Zaawansowany 3 lv Losowy gracz w każdej rundzie traci 8% HP, czas trwania 9 rund,
maksymalnie zadaje 9000 pkt obrażeń
3
Zaawansowany 4 lv Losowy gracz w każdej rundzie traci 9% HP, czas trwania 9 rund,
maksymalnie zadaje 9000 pkt obrażeń
3
Zaawansowany 5 lv Losowy gracz w każdej rundzie traci 9% HP, czas trwania 9 rund,
maksymalnie zadaje 10000 pkt obrażeń
3
Zaawansowany 6 lv Losowy gracz w każdej rundzie traci 9% HP, czas trwania 10 rund,
maksymalnie zadaje 10000 pkt obrażeń
3
Zaawansowany 7 lv Losowy gracz w każdej rundzie traci 10% HP, czas trwania 10 rund,
maksymalnie zadaje 10000 pkt obrażeń
4
Zaawansowany 8 lv Losowy gracz w każdej rundzie traci 10% HP, czas trwania 10 rund,
maksymalnie zadaje 11000 pkt obrażeń
4


Zaawansowana Runa Odnowienia



Poziom runy Odzyskany % HP Liczba użyć
Zaawansowany 1 lv 32% 3
Zaawansowany 2 lv 34% 3
Zaawansowany 3 lv 36% 3
Zaawansowany 4 lv 38% 3
Zaawansowany 5 lv 40% 3
Zaawansowany 6 lv 42% 3
Zaawansowany 7 lv 45% 4
Zaawansowany 8 lv 50% 4


Zaawansowana Runa Ochrony



Poziom runy Zmniejszenie obrażeń Liczba użyć
Zaawansowany 1 lv 52% na 2 rundy 3
Zaawansowany 2 lv 54% na 2 rundy 3
Zaawansowany 3 lv 56% na 2 rundy 3
Zaawansowany 4 lv 58% na 2 rundy 3
Zaawansowany 5 lv 60% na 2 rundy 3
Zaawansowany 6 lv 62% na 2 rundy 3
Zaawansowany 7 lv 65% na 2 rundy 4
Zaawansowany 8 lv 70% na 2 rundy 4
Udostępnij

Autor Unknown

Cześć, z tej strony Karola, w LO znana jako Drizzt :). Uwielbiam pomagać i staram się to robić w sposób jak najbardziej rzetelny. Czasami jednak nie potrafię, przez co czuję rozczarowanie. Wynika to z faktu, że moja wiedza jest jednak pod wieloma względami ograniczona. W tym blogu staram się dzielić swoim doświadczeniem oraz wykonuję szerokie opisy funkcji z gry, a jeżeli czas na to pozwala to również wzmianki o eventach.
    Komentarze Blogger
    Komentarze Facebook

0 komentarze :

Prześlij komentarz