tekst alternatywny


Między-serwerowe Wojny Gildyjne są nowym systemem PvP, które pozwalają na to, aby gildie mogły walczyć nie tylko w obrębie własnego serwera, ale również z innymi światami.

Harmonogram 

Czas eventu: Każda walka trwa przez 7 tygodni (eliminacje: 1-4 tydzień, finał: 5-7 tydzień), odbywa się w każdą sobotę o 20:30 do 21:30
Rejestracja: Mistrz może zarejestrować gildię pod warunkiem, że gildia ma przynajmniej 4.000.000 waleczności. Koszt rejestracji to 500.000 bogactwa. Bitwa wymaga minimum 24 uczestników, w innym wypadku może zostać nawet anulowana.
Notka: Event będzie odwołany w sezonie, jeśli na liście dopuszczonych do wojny jest mniej niż 24 uczestników przed zakończeniem rejestracji, bogactwo gildii zostanie wówczas zwrócone.

Eliminacje 1-4 tydzień

- Gildie są losowo dobierane w pierwszej rundzie, w późniejszych wojnach będą dopasowywane według rankingu.
- Wszystkie gildie rozpoczną od 0 pkt i zostaną uszeregowani według zwycięstw, nagromadzonych punktów oraz waleczności.
- Po zakończeniu eliminacji, system wyśle nagrody na podstawie rankingu.

Finał 5-7 tydzień

Wszystkie gildie zostaną podzielone na grupy na podstawie wyników z eliminacji: Diamentowe (top 1-8), Złote (top 9-16), Srebrne (top 17-24). Gildie te przejdą do następnych trzech rund w obrębie własnych grup. Reszta gild, które zostały umieszczone w żelaznej grupie (poniżej 25) będą uszeregowane według zwycięstw, zgromadzonych pkt oraz waleczności gildii. Gildie o podobnych rankingach będą najprawdopodobniej walczyć ze sobą w kolejnej rundzie. Nagrody zostaną wysłane na podstawie ostatnich not.

Niedopasowanie gildii

Jeśli łączna liczba uczestniczących gildii jest liczbą nieparzystą, jedna gildia zostanie wykluczona z sezonu, ta która ma najniższą waleczność. Za niedopasowanie otrzyma specjalną nagrodę "pocieszenia".

Opis Bitwy

Uczestnicy: W każdej wojnie między-serwerowej może uczestniczyć 40 członków gildii. Przywódcy gildii mogą dzielić swoich graczy na 10 zespołów w liście zarządzania. Uczestnicy pojawiają się po obu stronach na mapie.

Mapa: Centrum mapy jest wielkim obszarem, gdzie gracze znajdują sztandary, wieże oraz obszary ametystów.


http://www.kongregate.com
Obszary Ametystów: Zasoby można zbierać, a następnie wozić z powrotem do bazy gildii. Maksymalnie można przenieść 100. Podczas gdy przeciwnik zaatakuje gracza posiadającego wózek, zostanie mu odjęte 10% i dodane dla zwycięscy.

Totemy: Istnieje 5 totemów na obszarze mapy, każda z nich posiada obok siebie wieżę, dzięki której istnieje możliwość ochrony takiego totemu. Na początku wszystkie są w stanie neutralnym, dopiero gdy gracz jest w pobliżu, stoi w miejscu lub podczas gdy gracz zostanie zaatakowany przez przeciwnika wówczas rozpoczyna się odliczanie czasu okupacji. Każda flaga może być zajęta/chroniona przez 4 graczy.
System generuje nowe punkty dla gild w zależności ile jest zajętych totemów.

Czołgi: Każda gildia rozpoczyna wojnę z 5 wozami (mistrz lub wicemistrz może dokupić dodatkowe czołgi za cenę 100 diamentów lub 1000 zasobów). Maksymalnie gildia może posiadać do 10 czołgów. Jeden wóz może być używany przez jednego gracza i w każdej chwili można go opuścić. Nie ma możliwości zajmowania czołgu drużyny przeciwnej. Czas zużycia wozu jest odliczany od momentu, gdy jest zajmowany przez gracza, natomiast zatrzymywany jest kiedy uczestnik przeciwnej drużyny zostanie zaatakowany.

Gracz vs Gracz: Zabity gracz odradza się w respawnie.

Czołg vs Czołg: Obrażenia jakie są zadawane mogą niszczyć jedynie wozy, jednak nigdy graczy, którzy nimi sterują. W momencie kiedy czołg zostanie zniszczony, system przekieruje automatycznie z systemu czołgu na system postaci.

Gracz vs Czołg: Gracz nie zada czołgowi żadnych obrażeń. Jedyną możliwością jest "wejście" bezpośrednio do czołgu. W ten sposób system wygeneruje walkę gracz vs gracz. Przegrany zostaje odsyłany do respawna.

Wieże: Zasady są te same jak w przypadku flag. Różnica polega na tym, że uczestnicy, którzy zajęli wieżę są przełączani na nowy tryb, dzięki którym mogą atakować graczy oraz czołgi skillami z wieży, dodatkowo nie mogą się poruszać. Wieżę można zniszczyć z pomocą czołgów, wtedy gracze są wyrzucani. Drugim sposobem jest zajęcie wieży i przejęcie jej. Z samej wieży można wyjść w każdej chwili.

Wieża vs Gracz: Gracz znajdujący się bezpośrednio w wieży może zadawać obrażenia specjalnymi skillami. Jego przeciwnik nie jest w stanie zadać obrażeń wieży. Pokonani gracze są odradzani w respawnie. Aby odbić wieżę należy do niej po prostu wejść. System wygeneruje tryb walki gracz vs gracz.

Wieża vs Czołg: Wieża zadaje obrażenia pojazdowi, ale nie graczowi który z niego korzysta. Kiedy wóz zostanie zniszczony, graczowi wygeneruje się system postaci. Tak samo jest w przypadku, gdy czołg zadaje obrażenia wieży. W momencie zniszczenia wieży, gracze którzy byli wewnątrz zostaną przekierowani również do trybu postaci. Zniszczona wieża zostaje odświeżona na nowo po 2 minutach w trybie neutralnym

Notka: Nie ma absolutnej możliwości na odnowienie HP wieży

Umiejętności gildii

Szał - natychmiast przywraca graczom szał.
Czas oczekiwania: 10 sekund. Liczba prób: darmowe 2, możliwość zakupu o 5 więcej.
Przywołanie czołgu
Czas oczekiwania: 7 sekund. Liczba prób: nielimitowane, pod warunkiem, że nie przekracza maksymalnej liczby 10 czołgów na polu.
Odnowienie - natychmiast przywraca graczom żywotność.
Czas oczekiwania: 10 sekund. Liczba prób: darmowe 5, możliwość zakupu o 5 więcej.
Ożywienie - natychmiast przywraca życie wszystkim graczom.
Czas oczekiwania: 10 sekund. Liczba prób: darmowe 3, możliwość zakupu o 3 więcej.


Zwycięstwo

Bitwa kończy się w momencie kiedy jedna gildia osiągnie 10.000 pkt. Punkty są gromadzone ze względu na następujące czynniki: zajmowanie totemów (największa ilość), zabijanie graczy, pobieranie zasobów. Jeżeli chodzi o dwa ostatnie, uczestnicy zyskują również osobiste punkty.

Nagrody

Główną nagrodą jest zupełnie nowa waluta - Królewska Pieczęć. Ilość zależy od wielu czynników.
Po pierwsze: otrzymujemy za ukończoną bitwę, ilość zależy od czasu trwania wojny oraz wyniku.
Po drugie: za ranking kwalifikacji.
Po trzecie: za ranking Finału.


Ranking kwalifikacji



Ranking finału



Królewska Pieczęć

Za Królewską Pieczęć możemy wymieniać nagrody. Są to między innymi kamienie legendarne, krzyki mody, młot furgana oraz bestia [Dusza Nocy; statystyki +40]

Królewska Pieczęć

Nagrody






Udostępnij

Autor Unknown

Cześć, z tej strony Karola, w LO znana jako Drizzt :). Uwielbiam pomagać i staram się to robić w sposób jak najbardziej rzetelny. Czasami jednak nie potrafię, przez co czuję rozczarowanie. Wynika to z faktu, że moja wiedza jest jednak pod wieloma względami ograniczona. W tym blogu staram się dzielić swoim doświadczeniem oraz wykonuję szerokie opisy funkcji z gry, a jeżeli czas na to pozwala to również wzmianki o eventach.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

10 komentarze :

  1. Chyba jest błąd "Bitwa kończy się w momencie kiedy jedna gildia osiągnie 1.000 pkt." a nie 10.000 ? O.o

    OdpowiedzUsuń
  2. "Totemy" wg mnie są słabo opisane :) "Na początku wszystkie są w stanie neutralnym, dopiero gdy gracz jest w pobliżu, stoi w miejscu lub podczas gdy gracz zostanie zaatakowany przez przeciwnika wówczas rozpoczyna się odliczanie czasu okupacji." Nie rozumiem? Wojna zaczyna się o 20:30(35) i startuje odliczanie do końca wojny. Co 5 minut gildie otrzymują po 400 punktów za każdy zajmowany totem. Totemy działają identycznie jak wieże na standardowych wojnach wg starego systemu. Wg starego systemu wieże na wojnach dawały punkty co 30 sekund. Wg nowego systemu zajmowanie wież jest o tyle istotne, bo zapewniają buff w przypadku 3 i 4 posiadanych wież lub debuff w przypadku braku lub posiadania tylko 1 wieży pod kontrolą. No i co 30s regenerują hp baszty głównej, nie gwarantują żadnych punktów. O ile nie powinnaś jakoś jaśniej napisać o tych totemach, o tyle powinnaś dodać że co 5 minut gildie otrzymują po 400 punktów za każdy zajmowany totem. Wieżę można porównywać z czołgiem, z tą jednak różnicą że wieża nie może się przemieszczać i może pomieścić 4 graczy, kiedy czołgiem steruje tylko 1 gracz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie mogę edytować, w przypadku remisu gdy obie gildie osiągają 10k pkt gildia z większą walecznością uznana jest za zwycięzcę. Apropo losowości w przypadku 1 rundy wojen. To fikcja. Gildie zostają ustawione wg waleczności (z dnia w którym została zarejestrowana). Czyli np gildia ma 4kk waleczności i rejestruje się, a później dochodzi do fuzji z inną gildią. Gildia w rozpisce ma 4kk, choć w rzeczywistości ma więcej. Wg tego zostaje ustanowiona rozpiska. Jeśli gildia ma 10kk waleczności i jest top1 a kolejna ma 9.999.999 i jest top2 to będą walczyć ze sobą w pierwszej rundzie. Można wywalić graczy z gildii by zmniejszyć waleczność w dniu rejestracji by w teorii "wylosować" słabszego przeciwnika. Taki zabieg ma sens gdy nie mierzymy zbyt wysoko, ponieważ w przypadku remisu będziemy przegranymi, w przypadku gdy ilość wygranych, oraz punktów będzie taka sama, to waleczność gildii z dnia rejestracji będzie decydować o lokacie... i w efekcie zamiast do diamentu można wpaść do złotej ligi, i z automatu mieć miejsce od 9-16 a nie 1-8 :P pozdrawiam

      Usuń
  3. Opis jest na tyle ciekawy, że chętnie samemu chciałoby się spróbować swoich sił. Gry strategiczne wbrew pozorom nie są wcale takie łatwe - trzeba się o tym samemu przekonać.

    OdpowiedzUsuń
  4. Siema, atena dla maga to dobry wybór czy mam bardziej iść w gaje? Doradzicie?

    OdpowiedzUsuń
  5. Elo jest już druga część gry legend Online 2: www.kopalniammo.pl/p/blog-page_1.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Niektórzy do dziś tęsknią za wpisami, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń