tekst alternatywny

Wojny gildyjne są tygodniowymi bitwami, gdzie mierzy się 8 gildii z najwyższą walecznością z całego serwera. Waleczność gildii jest oceniana poprzez sumę waleczności wszystkich członków gildii. Ranking jest oceniany codziennie o 5 rano podczas restartu serwera.


Organizacja
-) W każdą niedzielę o 5 rano ranking ustala 8 najlepszych gildii, które są dopasowywane do pierwszej rundy.
-) Zwycięscy pierwszej rundy idą do rankingu 1-4 natomiast przegrani idą do rankingu 5-8. Zwycięscy mają szansę walczyć o pierwsze miejsce, przegrani mogą jedynie walczyć maksymalnie o 5 miejsce.
-) Jeżeli przy drugiej rundzie ci którzy byli w rankingu 1-4 zwycięscy drugiej rundy przechodzą do finału 1-2, natomiast przegrani drugiej rundy będą walczyć o 3-4 miejsce. Natomiast ci, którzy byli w rankingu początkowym podczas pierwszej rundy w 5-8, zwycięscy drugiej rundy w finale będą walczyć o 5-6 miejsce natomiast przegrani  drugiej rundy o 7-8.
-) Wojny gildii są w poniedziałki (1 runda), w środy (druga runda) oraz w piątki (finał) o godzinie 20:00.
-) 50 osób może uczestniczyć w wojnie gildyjnej, które są wybierane i dodawane bądź usuwane przez Mistrza Gildii oraz Wicemistrzów. Lista uczestników może być zmieniona w każdej chwili, zarówno poza wojną jak i w trakcie.




Zasady

I. Mapa pola bitwy



Legenda
1. Wieżyczki/baszty




2. Główne baszty



3. Respawn - miejsce rozpoczęcia oraz odradzania graczy

II. Punktacja oraz warunki zwycięstwa
-) Należy mieć o 4.000 pkt więcej od gildii przeciwnej;
-) Jeżeli grupy nie są w stanie osiągnąć 4.000 pkt przewagi wojna może potrwać pełne 60 minut i wówczas wtedy się kończy bitwa. Zwycięża ta gildia, która zyskała więcej punktów.
-) Istnieją dwie Główne Baszty, które posiada każda z dwóch grup. Możemy zwyciężyć niszcząc basztę wroga, ale w chwili zniszczenia należy mieć większą ilość punktów.
-) Najwięcej punktów zdobywamy za posiadanie wież i to od nich również zależy ile otrzymujemy punktów.

Punktowanie:

17 pkt - za zajęcie jednej wieży
35 pkt - za zajęcie dwóch wież
57 pkt - za zajęcie trzech wież
75 pkt - za zajęcie wszystkich wież
+ punkty zyskane za bicie głównej baszty wroga

III. Wieżyczki

Wieże dają nam dodatkowe bonusy podczas bitwy. Im większa ilość zajętych wież tym większe obrażenia zadajemy wrogiej głównej baszcie oraz zmniejszają się wówczas obrażenia zadawane naszej baszcie przez wroga.

4 wieże w posiadaniu: + 100% wzrostu zadawanych obrażeń głównej baszcie
3 wieże w posiadaniu: + 50% wzrostu zadawanych obrażeń głównej baszcie
2 wieże w posiadaniu: brak zwiększenia
1 wieża w posiadaniu: -50% zmniejszenia obrażeń ~
brak wież w posiadaniu: -100% zmniejszenia obrażeń ~

Każda wieża, którą zajmujemy jest w stanie uleczyć główną basztę. Wzrost wygląda następująco:

4 wieże w posiadaniu: 24.000.000 HP
3 wieże w posiadaniu: 18.000.000 HP
2 wieże w posiadaniu: 12.000.000 HP
1 wieża w posiadaniu: 6.000.000 KM
brak wież w posiadaniu: 0 HP



Bitwa

a) Przeciw graczom przeciwnej gildii

Kliknięcie na gracza przeciwnej gildii rozpocznie walkę. Nie jest to solowa walka, gdzie mogą również walczyć nasze jednostki. Jednak każdy inny gracz może wspomóc w walce. Maksymalnie w takiej potyczce mogą walczyć 4 osoby. Szyk jest automatycznie ustawiany - 2 osoby z przodu, 2 osoby z tyłu. Pokonani przeciwnicy są automatycznie wysyłani do respawna. Każdy otrzymuje punkty kontrybucji na podstawie zadanych obrażeń.

b) Przeciw baszcie głównej 

Kliknięcie na główną basztę grupy przeciwnej rozpocznie walkę. Jest to solowa walka, gdzie również walczą nasze jednostki. Walka z basztą jest identyczna jak walka z bossem świata. Baszta zadaje określone obrażenia i nie jesteśmy wstanie po jakimś czasie tego uniknąć. Dlatego wówczas giniemy i odradzamy się w respawnie na nowo. Za bicie baszty są punkty kontrybucji, które zależą od zadanych przez nas obrażeń.

c) Obrona wieżyczek

Prawidłowa obrona wieży to przejście graczy pod ochronę. Maksymalnie mogą zalogować się 4 osoby. Jeżeli przeciwna drużyna będzie chciała zająć basztę, wówczas osoby, które zaatakowały wieżę muszą pierw pokonać graczy, którzy są zalogowani. Ci którzy przegrają pojedynek, teleportowani są do respawnu.

d) Skille wojenne

Mistrz gildii oraz wicemistrzowie mogą aktywować specjalne umiejętności podczas trwania bitwy. Umiejętności te są za cenę bogactwa gildii oraz mają różnorodne efekty, tak aby przyniosły korzyści w wyprawie wojennej.




Nagrody

a) Nagrody uczestników

Zarówno zwycięscy oraz ci co odnoszą porażkę otrzymują nagrody. Nagrody są przyznawane na podstawie tego ile trwała wojna. Im dłużej bitwa trwa tym zwycięzcom nagrody się pomniejszają, a przegranym powiększają.

Wygrana poniżej 20 minut
1000 Chwały, 1150 Orderów, 50 Kamieni Bestii, 1000 Kontrybucji gildii

Wygrana powyżej 20 minut
850 Chwały, 950 Orderów, 40 Kamieni Bestii, 850 Kontrybucji gildii

Wygrana powyżej 40 minut
700 Chwały, 750 Orderów, 30 Kamieni Bestii, 700 Kontrybucji gildii

Przegrana poniżej 20 minut
400 Chwały, 450 Orderów, 10 Kamieni Bestii, 400 Kontrybucji gildii

Przegrana powyżej 20 minut
450 Chwały, 550 Orderów, 15 Kamieni Bestii, 450 Kontrybucji gildii

Przegrana powyżej 40 minut
500 Chwały, 650 Orderów, 20 Kamieni Bestii, 500 Kontrybucji gildii

Oprócz powyższych, istnieje szansa również otrzymania dodatkowych nagród w postaci 150 chwały oraz 150 orderów. Warunkiem jest być 1-10 rankingu wojennym.


b) Nagrody tygodniowe

Nagrody te są za ranking końcowego finału wojen z tygodnia. Są wysyłane o godzinie 21 w piątek na skrzynkę pocztową wszystkich członków gildii.

1 miejsce gildii: 
- 200 kryształów imprintu,
- 30 kamieni bestii,
- Mistrz zwycięskiej gildii otrzymuje kartę Świętej Bestii, która jest czasowa. Czyli jeżeli zwycięska gildia straci pierwsze miejsce, mistrz gildii utraci również bestię.

Święta Bestia
(statystyki: +100, Pkt Ducha Bestii: 500)

2 miejsce gildii
- 150 kryształów imprintu
- 20 kamieni bestii

3 miejsce gildii
- 100 kryształów imprintu
- 10 kamieni bestii

4-8 miejsce gildii
- 90 kryształów imprintu

c) Skrzynie gildyjne

Za podliczenie nagród tygodniowych gidia otrzymuje określoną liczbę skrzyń gildyjnych, które może rozdać wyłącznie Mistrz Gildii dla członków gildii. Każda jedna skrzynia zawiera 30 kamieni bestii oraz 10 klejnotów mroku.



Zestawienie:
1 miejsce - 10 skrzyń
2 miejsce - 9 skrzyń
3 miejsce - 8 skrzyń
4 miejsce - 7 skrzyń
5 miejsce - 6 skrzyń
6 miejsce - 5 skrzyń
7 miejsce - 4 skrzynie
8 miejsce - 3 skrzynie

Udostępnij

Autor Finduilas

Cześć, z tej strony Karola, w LO znana jako Drizzt :). Uwielbiam pomagać i staram się to robić w sposób jak najbardziej rzetelny. Czasami jednak nie potrafię, przez co czuję rozczarowanie. Wynika to z faktu, że moja wiedza jest jednak pod wieloma względami ograniczona. W tym blogu staram się dzielić swoim doświadczeniem oraz wykonuję szerokie opisy funkcji z gry, a jeżeli czas na to pozwala to również wzmianki o eventach.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

9 komentarze :

  1. Walka z basztą różni się od walki z bossem tym, że jesteśmy w stanie uniknąć "końcowego uderzenia" poprzez gwiazdę "oko demona", jest to możliwe wielokrotnie, ja osobiście wielokrotnie przyjmowałem to uderzenie za "1", raz zdarzyło się przetrwać nawet dwa takie ciosy, dzięki czemu w ciągu jednego pojedynku można osiągnąć obrażenia o wartości ponad 1mln kontrybucji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasna sprawa, ale nie ma co mieszać, bo mimo wszystko walka się w końcu kończy :)

      Usuń
  2. Mam pytanie czy skrzynki gildii sie kumuluja , czyli jesli nie rozdam w 1 tygodniu to z kolejnym tygodniem ich ilość się zwiększy?

    OdpowiedzUsuń
  3. Hmmm chodzi Ci oto czy jak nie rozdasz to czy znikną? Jeżeli tak, to nie trzeba od razu rozdawać. One się sumują przy kolejnych podliczeniach nagród. Nigdy nie znikają :).

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam,mam głupie pytanie,bo jestem laiczką a w mojej gildii operują na wojnie d 1 d2 lub g1 g2,a ja poprostu sie wstydze ich zapytac jak to jest rozdysponowane z tymi wiezyczkami,Czy stojąc na moim respie to lewa strona jest pierwsza g1 a ponizej g2.natomiast od prawej strony d1 d2?wiem,ze dla Was grających to smiech na sali,ale dla mnie magia...Drizzt poratuj nawet rysunkiem,z gory dziękuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spokojnie :) nie każdy musi wiedzieć. To nie jest takie trudne. W gruncie rzeczy to jest gra w skojarzenia. D to jest po prostu skrót od 'dół' G od 'góra. 1 jest od naszej strony, a 2 od strony przeciwnika. Czyli przykładowo G1 to jest pierwsza baszta od góry jaką widzimy. Nie ma zgrania na lewo i prawo z tego względu, że różnie na wojnach wypadamy, raz po prawej stronie raz po lewej. Pozdrawiam ciepło :)

      Usuń
    2. Mozna jeszcze sie spotkac z innymi skrotami np GP, GL, DP , DL. gorna prawa dolna lewa itp.
      ramza.

      Usuń
  5. ile daje Świeta Bestia do walecznosci postaci?

    OdpowiedzUsuń