tekst alternatywny

Wczoraj dość spontanicznie nagrałam filmik. Płynnie mi chodziła gra i całkiem dobrze szło z kwotami (również z rankingiem), dlatego zdecydowałam się w trakcie bossa nagrać całe zdarzenie.

Poradnik krok po kroku, jak postępować:

Krok 1: Na start wybieramy wybrany przez siebie skill ręcznie, po czym wciskamy automatyczny tryb walki.

Krok 2: Czekamy, aż postać wybierze automatycznie drugi skill.

Krok 3: Wciskamy na szybko w trakcie zadawania drugiego skilla, wybrany przez nas. Jeżeli mamy mało szału - to strzała wzmacniana, jeśli mamy sporo szału (powyżej 50 najlepiej) - wybieramy przebicie pancerza.

Krok 4: Wciskamy cały czas, kolejny wolny skill, jakiego nasza postać nie wybrała.

Zapętlanie: Zabawa polega na tym, aby po prostu wolne skille wciskać ciągle zanim nasza postać zacznie go sama z siebie wybierać i wykonywać. Widać mniej więcej na filmiku jak nad głową postaci nowy skill wiruje - w tym czasie właśnie wciskałam cały czas wybrany klawisz, aż postać go załapie i w momencie kiedy właśnie ten skill ma zamiar postać wybierać, spamujemy ciągle kolejny.

Najlepiej jeżeli już później w kółko spamujemy - strzała wzmacniana, - przebicie pancerza. Dzięki temu, szał nam zbyt szybko nie schodzi/lub wcale, a to już się przydaje, aby wybierać wyłącznie przebicie.

Skille wybierane przez nas, po prostu się bugują i często się zdarza, że w jednej rundzie postać uderzy dwa razy. Gdybyśmy bili go bez wciskania trybu automatycznego, nie moglibyśmy zbugować następnych wybieranych skillów.

Jeżeli w trakcie nam się coś zepsuje i nie będziemy mogli zbugować skillów, wystarczy, że powtórzymy 1-2-3 kroki w trakcie. Można coś zawsze odratować.

Przygotowanie

Wybór skillów
- strzała wzmacniana
- ostrzał ciągły
- zamrożenie
- przebicie pancerza


Opcjonalnie

Mikstury na siłę

4 lv oraz 5 lv nie ma co kupować w gildii. Są to drogie potki i czasami wychodzi tak, że otrzymujemy nie wiele więcej, jedynie 'zwrot złota' za potkę. Chyba, że staramy się o wysoki ranking to już inna sprawa :).


Zwoje

Możemy użyć zwoju ataku krytycznego oraz ataku bronią. Ja tam w sumie nie używam :). Chyba, że dużo mi wypadnie z koła fortuny, bo tak normalnie to nie kupuję, wolę żetony wydać na coś innego -dużo ważniejszego.






Sposób nie jest mój. Długi czas temu wynalazłam na YouTube patrząc na graczy z Wartune. Ale nie tylko.. bo nasi polscy gracze również nagrywali filmiki :). Polecam filmiki gracza Visenna. I w sumie tego pana najbardziej mi się podobał sposób ustawiania skillów, pozdrawiam ciepło :). Jednak mimo wszystko wolałam sama nakręcić filmik, by pokazać jak mi idzie ten sposób i działa bez zarzutów.
Co widać po końcowym rankingu. De facto przewinęłam raz, ale co taaam, to tylko marne 3 diaxy :D.
Sprawa sylfów wygląda tak, że dla mnie używanie sylfa jest zakazane o dziwo! Z sylfem dostaję poniżej 100k, a ręcznie tym sposobem ponad 100k.
Ile mam krytyka i ile ataku bronią zobaczycie na końcu video. Nie brałam żadnych potek, ani zwojów jak widać.




Udostępnij

Autor Finduilas

Cześć, z tej strony Karola, w LO znana jako Drizzt :). Uwielbiam pomagać i staram się to robić w sposób jak najbardziej rzetelny. Czasami jednak nie potrafię, przez co czuję rozczarowanie. Wynika to z faktu, że moja wiedza jest jednak pod wieloma względami ograniczona. W tym blogu staram się dzielić swoim doświadczeniem oraz wykonuję szerokie opisy funkcji z gry, a jeżeli czas na to pozwala to również wzmianki o eventach.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

16 komentarze :

  1. jeśli chcesz zarabiać więcej walcząc sylphem musisz kupić sobie skill gromadzenie wysokiego ciśnienia i stanąć z przodu, ja mając takiego samego sylpha na 66 lvl i podobny atak bronią (22,9k) zamieniając się dostaję ok 110-130k za walkę bez podwójnych skilli i mając tylko te trzy podstawowe ataki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słyszałam o tym sposobie. Jednak póki co nie zanosi się, abym kupowała jakiekolwiek skille dla sylfów :). Pierw muszę ulepszyć przynajmniej do niebieskiego. Dla takich osób jak ja, które za bardzo nie chcą wydawać, powyższy jest trafny... ale swoją drogą gdyby tak połączyć powyższy sposób + wykupienie skilla dla elektryka, to mogłoby być coś!

      Usuń
  2. ja sobie skilla kupiłam za zakluczone diaxy też nie wydaję kasy na grę, ulepszam codziennie za 10 diaxów powoli zbliżając się do niebieskiego a z nagród za logowanie kupuję skille :) a Twój sposób wypróbuję dziś wieczorem, mam nadzieję że nie mam zbyt dużych lagów i wystarczająco dobry refleks :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem Ci, że nawet z lagami wychodzi :)

      Usuń
    2. Cholera.. .dostałam diaxy z PG i pod wpływem impulsu wzięłam jednak ten skill haha, przyniosło świetne rezultaty i rekord pobity, bo 153k golda :))

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. U maga mi ciężko powiedzieć bo jednak nie gram tak na co dzień :( Jednak wielu magów poleca bić po prostu na auto i drugie wejście robić elektrycznym sylfem

      Usuń
  4. jak to u mnie zadziała to bd pogrom :P ja mam akurat na odwót bo u mnie sylf bije więcej niż postac

    OdpowiedzUsuń
  5. tylko po co zamro? 1 auto jak wybierze przebicie to runa + przebicie i 1 w jednej rundzie nabijasz szał na migających przebić wjedzie koło 4 szału powinno zostać na S-ke na rundę z sylfem
    rundę z sylfem zaczynasz 1 + S i od razu przemiana + runa i trzymasz skil miganie i zmieniasz skile do końca masz z S-ką od sylfa jakie osiągi w pieszej rundzie na przebiciu do 160k na przemianie max 240k z bosa z samego bicia +- 2M + nagrody

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z sylfem też mi działa miganie tak jak chcę, a ze zwykła eską nie robię na postaci, bo g... wychodzi, już testowałam wszystko i powyższy sposób u mnie najlepiej działa, runy nie używam bo tracę kolejkę i skille przeskakują, więc na jedno wychodzi

      Usuń
  6. jak ma auto i daje przebicie dajesz runę +1 w jednej kolejce to robisz nic nie tracisz a czasami jak po 1 dasz od razu przebicie to i ten skil wejdzie

    OdpowiedzUsuń
  7. co to za nutka ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Imperative Reaction - Siphon
      Imperative Reaction - What is left to say
      Imperative Reaction - Surface
      :)

      Usuń
  8. ja gram , magiem mam hadesa walka około 95k , i bije sb spokojnie rekord to 170k z sylfa , a bez sylfa prawie 80-100k , i zbytnio mi sie elektryka nie chce robic

    OdpowiedzUsuń