tekst alternatywny
W chińskim patchu 4.0 pojawiło się coś zupełnie nowego, a dokładnie są to sub-klasy. Jest to zupełnie nowa klasa, ale traktowana jako dodatkowa, czyli wówczas nadal wybieramy na start strzelca/maga/woja. Nowe klasy po prostu przełączamy dowolnie. Można to zrobić w plecaku, wybierając odpowiednią zakładkę. Wtedy zamieniamy się w nową postać. Tworzymy dla niej osobny ekwipunek, zyskuje osobne statystyki. Ponadto, klasa ta posiada osobną stajnię bestii, która również podnosi statystyki, a levelowanie jej tym bardziej zwiększa jakość. Bestia zawsze ukazywana jest podczas walki.
Mało tego... klasa posiada również swoje skille!
Nie mam pojęcia jaki rodzaj reprezentuje dana klasa. Czy to typ fizyczny, czy też magiczny. W internecie jest brak danych. Niczego nie mogłam się doszukać. To wszystko to są moje zamysły. Osobiście udało mi się wejść na chiński serwer w celu sprawdzenia ich oraz wykonania screenów:





Płeć sub-klasy jest przypisywana automatycznie. W zależności jaką płeć wybierzemy dla głównej postaci (maga/strzelca/woja).

Czy gdzieś już nie widziałam tej rasy? :)

Poniżej przedstawiam filmik, jaki znalazłam na youtube, gdzie pokazane jest jak pewien gracz testuje tą rasę:


Udostępnij

Autor Finduilas

Cześć, z tej strony Karola, w LO znana jako Drizzt :). Uwielbiam pomagać i staram się to robić w sposób jak najbardziej rzetelny. Czasami jednak nie potrafię, przez co czuję rozczarowanie. Wynika to z faktu, że moja wiedza jest jednak pod wieloma względami ograniczona. W tym blogu staram się dzielić swoim doświadczeniem oraz wykonuję szerokie opisy funkcji z gry, a jeżeli czas na to pozwala to również wzmianki o eventach.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

1 komentarze :