Waleczność jest przeliczana na podstawie statystyk naszej postaci. Nie jestem dobrym matematykiem, więc nie podam wam dobrego wzoru aby wyliczyć :)).
W każdym razie wymienię wam wszelkie możliwe opcje jak podwyższyć tą naszą waleczność.
-) Uniwersytet - podwyższając wszelkie 'bonus do..' oraz liczebność armii;
-) Astrologia - podwyższając lv gwiazd; kolor gwiazdy również jest ważny dla waleczności (np. dla czerwona ma najwyższą waleczność);
-) Ekwipunek - zamieniając sety na "wyższe". Przykładowo przechodząc z setu z areny 55 na artefakty +50 waleczność znacznie wzrośnie
-) Umiejętności w gildii
-) Kuźnia - wzmacnianie ekwipunku; kameryzacja, levelowanie klejnotów oraz wiercenie slotów; święcenie ekwipunku
-) Tworzenie specjalności w jednostkach tzw. poznanie, które jest przenoszone również na statystyki postaci
-) Order - zakup orderów w sklepie areny
-) Imprint ducha - każdy kolejny lv imprintu podwyższa statystyki
-) Szkolenie bestii - za pomocą kamieni bestii
-) Nabywanie nowych bestii - czyli po prostu zakup nowych
-) Niektóre skille-automaty - przykładowo u strzelca 'Sokole Oko', które dodaje 20% żywotności oraz 20% ataku krytycznego do statystyk
I to chyba by było na tyle. Mam nadzieję, że niczego nie pominęłam :).
Subskrybuj:
Komentarze do posta
(
Atom
)
Cześć!
OdpowiedzUsuńMam "kilka" pytań dotyczących waleczności.
1. Czym się zajmować (59 lev, woj) najpierw: astrologia, ulepszanie artefakta (biżuteria na atak), kamienie na 5 lv czy umki w gildii?
2. Uważasz że woj powinien inwestować w krytyka czy nie?
3. Gdy wbiję 60 lv kupić biżuterię na 60 czy inwestować w artefakty na 50 lv?
4. Inwestować lepiej w hp czy odporność?
5. Lepiej set na 60 czy 50?
Z góry dziękuję jeżeli znajdziesz czas i chęci na odpowiedź. Pozdrawiam serdecznie. :)
Hej :)
Usuń1. Jeżeli posiadasz kamienie powodzenia to wzmacnianie artefaktu, resztę odkładać do gildii i robić umki. Astro na koniec sobie zostaw. Z umek najwięcej jest korzyści, z astro niby też, ale jest droższe.
2. Uważam, że lepiej jeśli wojownik zrobi Widmo Wojny
3. Osobiście proponuje arty 50+ całą prawą stronę, a na 70 lv wymienić całą tą stronę na eq 70.
4. HP i Odporności są tak samo ważne. Jednak uważam, że wojownik powinien skupiać się na HP z tego względu, że są wtedy odporniejsi na magów. Woje mają zaniżoną odp magiczną, więc HP wskazane.
5. Myślę, że warto od razu inwestować w set 60. Set ten na 2 artach jest już lepszy od całego setu artów 50.
Pozdrawiam ciepło :)
Bardzo dziękuję:) I dopiero teraz mi się przypomniało, że chciałem jeszcze o to zapytać:
UsuńCzy gdy mam modę na 2 lv (razem 21 szału) i założony set z 60 lv to szał na początek rozgrywki wynosi tylko 21?
Tak, szał pochodzi wtedy wyłącznie z mody :), bo na artach się zeruje.
Usuń