tekst alternatywny
Strzelec jest profesją nastawioną typowo na atak. Jego żywiołem jest atak krytyczny, dlatego też jego obrażenia są najwyższe z wszystkich profesji. Wiele pasywnych umiejętności są nastawione typowo właśnie na krytyczne obrażenia. Posiada wiele skillów, które na wyższych kampaniach są niemal niezbędne do przejścia. Strzelec z dobrą odpornością oraz żywotnością sam w sobie nie jednokrotnie może zastąpić wojownika jako tanka, stojąc w pierwszym rzędzie. Nie jest to jednak to samo.

Waleczność
5 Siła
1 Pancerz
1 Inteligencja
5 Wytrzymałość
100 Charyzma

Statystyki przy następnym lv:
+3 Siła
+1 Pancerz
+1 Wytrzymałość
+10 Charyzma

Astrologia

-) Atak fizyczny (Baran)
-) Atak krytyczny (Strzelec)
-) Odporność fizyczna (Byk)
-) Odporność magiczna (Skorpion)
-) Minimalne obrażenia ataku krytycznego (Promień Prawa)
-) -% doznawanych obrażeń (Oddech Smoka)
-) Żywotność (Wodnik)
-) % szans na uniknięcie obrażeń (Oko Demona)

Umiejętności Gildii

-) Dochód
-) Siła
-) Pancerz
-) Wytrzymałość
Na koniec możemy ulepszyć Dowodzenie, które wzmocni nasze jednostki. Opcjonalnie można wykupować inteligencję, da nam to dodatkowe punkty obrony magicznej, jednak nie mamy takiego obowiązku.

Kameryzacja Klejnotów

Dla fioletowych ekwipunków:
-) Atak fizyczny
-) Obrona fizyczna
-) Obrona magiczna

Dla artefaktów:
-) Atak fizyczny
-) Obrona fizyczna
-) Obrona magiczna
-) Żywotność

Talenty

Podstawowymi wg mnie są:
-) Niewrażliwość
-) Furia
-) Koncentracja Spojrzenia
Resztę dobieramy w zależności jakich skillów używamy. Jeżeli przykładowo często odpalamy Złoty Strzał, to bierzemy Instynkt. Jeśli dużo korzystamy z przebicia pancerza to z pewnością przydadzą się: Biegłość, Spojrzenie Śmierci.
Więcej o talentach dla strzelca

Skille

Zamrożenie oraz strzał rozproszony są to kluczowe skille, jakie powinien mieć strzelec na wyższym levelu. Zamrożenie wykonuje spowolnienie jednostki, natomiast rozproszenie usuwa pozytywne buffy przeciwnika takie jak: wzrost ataku, tarcze, ochrona itp.
Złoty Strzał oprócz wykonania obrażeń podnosi nasze HP, dlatego ten skill również jest rekomendowany.

Więcej o skillach dla strzelca

Udostępnij

Autor Finduilas

Cześć, z tej strony Karola, w LO znana jako Drizzt :). Uwielbiam pomagać i staram się to robić w sposób jak najbardziej rzetelny. Czasami jednak nie potrafię, przez co czuję rozczarowanie. Wynika to z faktu, że moja wiedza jest jednak pod wieloma względami ograniczona. W tym blogu staram się dzielić swoim doświadczeniem oraz wykonuję szerokie opisy funkcji z gry, a jeżeli czas na to pozwala to również wzmianki o eventach.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

3 komentarze :

  1. Przy kameryzacji ekwipunku bardziej opłaca się atak krytyczny zamiast żywotności. Zamieniłem i widać efekty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie żywotność w sumie bardziej potrzebna, bo stoję w 1 rzędzie u mnie w ekipie, a na obrażenia krytyczne nie narzekam :), każdy robi jak kto woli

      Usuń
  2. kazdy robi postac pod siebie, widze ze bardzo cenisz zywotnosc i w astro i w swieceniach go dajesz i kamieniach.Ok . wazne zeby trzymac sie 1 . czyli albo kryt dajesz w swieceniach i kamieniach albo zywo, zeby nie mieszac. Ja osobiscie daje w kryta. Daje mi toi wiecej szalu bo kryty sa czesciej. A w astro zamiast zywo mam unik , bo z orderu marszalka mam troche uniku + astro daje naprawde czeste uniki.

    OdpowiedzUsuń